۰

گوگل پیکسل ۷ و ۷ پرو، پیکسل واچ و تبلت پیکسل را معرفی کرد

گوگل پیکسل ۷ و ۷ پرو

گوگل پیکسل 7

گوگل پیکسل ۷

در کنفرانس توسعه دهندگان I/O امروز، گوگل نه تنها Pixel 6a و Pixel Buds Pro را رسمی کرد، بلکه مجموعه‌ای از محصولات جدید را که در آینده عرضه می‌شوند، به نمایش گذاشت.

بیایید با Pixel 7 و Pixel 7 Pro شروع کنیم که هر دو از نسل بعدی چیپست Google Tensor پشتیبانی می‌کنند. این شرکت پشت آن‌ها را به ما نشان می‌دهد، و در حالی که طراحی «ویزور» از خانواده پیکسل ۶ دست نخورده است، نوار دوربین خود اکنون از آلومینیوم صیقلی ساخته شده است که از هر دو طرف درست داخل قاب قرار می‌گیرد تا ظاهری یکپارچه‌تر داشته باشد.

گوگل پیکسل 7

بریدگی‌های دوربین در آلومینیوم نیز بسیار واضح هستند، برای اینکه ظاهری جسورانه‌تر و حتی قابل‌تشخیص‌تر از آنچه پیکسل‌های سال گذشته با آن کار می‌کردند، داشته باشند.

گوگل پیکسل 7
گوگل پیکسل 7

پیکسل ۷ دارای دو دوربین و ۷ پرو دارای سه دوربین در پشت است، بنابراین در جلوی آن چیزها تغییر نمی کنند. انتظار می‌رود که این دستگاه‌ها در پاییز امسال به‌طور کامل معرفی شوند.

گوگل پیکسل 7

این اولین ساعت هوشمندی است که از ابتدا توسط گوگل ساخته شده است، این ساعت ظاهری گنبدی روی شیشه دارد و از آنجایی که گوگل مالک فیت بیت است، با یکپارچه سازی Fitbit عرضه خواهد شد.

گوگل پیکسل 7

این بدان معناست که با Active Zone Minutes، آمار، پیشرفت، و اهداف تناسب اندام شخصی، ردیابی مداوم ضربان قلب، و همچنین ردیابی خواب با پشتیبانی از Fitbit، ردیابی تناسب اندام را دریافت خواهید کرد. یک برنامه جدید Google Home نیز به Wear OS ارائه می‌شود که امکان کنترل آسان دستگاه‌های متصل شما را مستقیماً از مچ شما فراهم می‌کند.

گوگل پیکسل 7

در نهایت، و با کمال تعجب به دلیل اینکه این مورد تا کنون به هیچ وجه فاش نشده است، گوگل نیز روی تبلت پیکسل کار می کند. این تبلت در سال آینده راه اندازی خواهد شد و امروز این شرکت تصمیم گرفت نگاهی کوتاه به آن بیندازد.

گوگل پیکسل 7

این تبلت توسط Google Tensor ارائه شده است، “طراحی شده تا یک همراه عالی برای تلفن Pixel شما باشد”. همانطور که می بینید، حاشیه ها باریک هستند و دوربین جلو در داخل یکی از آن ها تعبیه شده است.

گوگل پیکسل 7
گوگل پیکسل 7

اینها همه جزئیاتی است که در حال حاضر منتشر شده است. گوگل می گوید این تبلت به عنوان مفیدترین تبلت در جهان طراحی شده است.

منبع : Gsmarena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *