۰

گوگل Pixel Buds Pro را با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی کرد

گوگل Pixel Buds Pro

گوگل Pixel Buds Pro نسخه پریمیوم ایربادهای بی سیم را معرفی کرد . قیمت آنها ۱۹۹.۹۹ دلار است.

گوگل Pixel Buds Pro

Pixel Buds Pro اولین جفت Pixel Buds است که از حذف فعال نویز ( active noise cancellation ) پشتیبانی می کند. این هدفون ها دارای یک پردازنده صوتی ۶ هسته ای سفارشی هستند و از الگوریتم های سفارشی برای حذف نویز استفاده می کنند. آنها همچنین از قابلیتی به نام Silent Seal برای تطبیق با شکل گوش شما استفاده می کنند تا میزان نویز حذف شده را به حداکثر برسانند.

هدفون ها دارای یک درایور ۱۱ میلی متری با طراحی سفارشی هستند. Volume EQ به طور خودکار تنظیم صدا را بر اساس سطح صدا تنظیم می کند. یک EQ پنج باند به شما امکان می‌دهد صدا را مطابق میل خود سفارشی کنید.

مانند بسیاری از هدفون های دیگر، Pixel Buds Pro دارای حالت شفافیت است. این به صدای محیط اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون، نشانه‌های صوتی مهم را از دست ندهید.

گوگل Pixel Buds Pro

این هدفون ها دارای سنسور فشار در داخل خود هستند. گوگل ادعا می کند که آنها به طور فعال فشار داخل گوش شما را اندازه گیری می کنند تا هدفون ها بتوانند آن را کاهش دهند تا راحت باشید، اگرچه دقیقاً نحوه رسیدن به این امر ناشناخته است.

Pixel Buds Pro نیز در اواخر سال به‌روزرسانی دریافت می‌کند که پشتیبانی صوتی فضایی ( spatial audio ) را فعال می‌کند. هنگام تماشای محتوای صوتی فضایی در تلفن‌های سازگار Pixel، کاربران می‌توانند جلوه صدای فراگیر را تجربه کنند.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو، شتاب‌سنج صوتی، پوشش‌های توری ضد باد، اتصال چند نقطه‌ای، کنترل‌های لمسی، و پشتیبانی هندزفری دستیار Google با ترجمه در همان زمان. این هدفون دارای IPX4 مقاومت در برابر آب است و بدنه آن IPX2 است.

گوگل Pixel Buds Pro

عمر باتری پیکسل بادز پرو ۷ ساعت با ANC و ۱۱ ساعت بدون ANC است. با کیس، در مجموع ۲۰ ساعت با ANC و ۳۱ ساعت بدون ANC دریافت می کنید. این کیس از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

Pixel Buds Pro در چهار رنگ مرجانی، لیمویی، مه‌آلود و زغالی عرضه خواهد شد. آنها از ۲۱ جولای به فروش خواهند رسید.

منبع : Google

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *