۰

معرفی ۵ مورد از بهترین بازی ها مانند Kenshi که باید تجربه کنید

بازی ها مانند Kenshi

بازی ها مانند Kenshi

Kenshi یک بازی RPG بقا در جهان باز است که شما را در حال کاوش در یک سرزمین خشن پر از چالش ها و فرصت های بی نهایت قرار می دهد.

در حالی که منحنی یادگیری شیب‌دار برای بازیکنان جدید می‌تواند بی‌رحمانه باشد، کسانی که پشتکار دارند معمولاً در نهایت به سیستم‌های منحصربه‌فرد و غیرقابل پیش‌بینی Kenshi وابسته می‌شوند.

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ مورد از بازی ها مانند Kenshi بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید :

Valheim

بازی ها مانند Kenshi

Valheim که به‌عنوان یک بازی Co-op بقا با محوریت PvE معرفی می‌شود، شما و دوستانتان را برای کاوش در یک جهان عظیم در دهمین جهان نورس قرار می دهد.

محیط‌ها مملو از منابع دست‌نخورده‌ای هستند که باید از آن‌ها استفاده کرد تا قهرمان وایکینگ شما را سیر نگه دارد، استراحت خوبی داشته باشد و از حملات دشمن در امان بماند.

بازی دارای یک سیستم پایه ( base ) سازی است که شما را مجبور به ساخت خانه های بلند و پر کردن آنها با مبلمان، استحکامات و میزهای کار مختلف برای تمام نیازهای وایکینگ خود می کند.

SCUM

بازی ها مانند Kenshi

اگر هوس بازی‌های بقای PvP بیشتری مانند Kenshi دارید، تجربه بازی بی‌رحمانه SCUM که در آن سرسخت‌ترین جنایتکاران جهان در جزیره‌ای دورافتاده قرار می گیرند، احتمالاً توجه شما را جلب خواهد کرد.

در آن، شما و سایر بازیکنان برای اینکه آخرین مردی باشید که در حال غلبه بر موانع چالش برانگیز مانند حیات وحش جهش یافته، ماشین‌های شیطانی و ماموران نظامی سرکش، رقابت می‌کنید.

SCUM همچنین دوست دارد با مکانیک بقا خود فوق‌العاده فنی شود و دارای یک سیستم متابولیسم منحصر به فرد است که در آن سلامت و سایر آمار به مصرف مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی وابسته است.

DayZ

بازی ها مانند Kenshi

DayZ که در ابتدا به عنوان یک مد ARMA 2 در نظر گرفته شد، به یکی از برترین بازی‌های sandbox بقا در بازار تبدیل شد.

بسیار شبیه Kenshi، این بازی به دلیل گیم‌پلی غیرقابل بخشش، سقف مهارت بالا و playerbase بحث‌برانگیزش شناخته شده و مورد احترام است.

در حالی که تعداد آن این روزها به دلیل افزایش رقابت در این سبک زیاد نیست، DayZ یکی از سندباکس های PvP اصلی است.

Medieval Dynasty

بازی ها مانند Kenshi

Medieval Dynasty یک بازی بقا در جهان باز است که به جنبه مدیریت تیم در گیم پلی Kenshi متکی است.

این بازی در اروپای قرون وسطی آغاز می شود و شما را به عنوان کسی قرار می دهد که مستعمره خود را ایجاد می کنید به این امید که آن را به یک سلسله مرفه تبدیل کنید که برای نسل ها ادامه داشته باشد.

شما از مردم خود در برابر حیوانات وحشی دفاع خواهید کرد، غذا و سرپناه تهیه خواهید کرد و سکونتگاه کوچک خود را به دهکده ای شلوغ تبدیل خواهید کرد.

Mount & Blade II: Bannerlord

بازی ها مانند Kenshi

شبیه به Kenshi ، بازی Mount & Blade II: Bannerlord یک بازی سندباکس مبتنی است که به شما امکان می‌دهد در قالب کلاس‌های شخصیت‌های مختلف بر اساس محیط قرون وسطایی خود نقش‌آفرینی کنید.

این که آیا شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک قهرمان معروف، تاجر ثروتمند، دزد یا بیشتر هستید، مسیرهای زیادی برای کشف و جست و جو جلوی شما قرار می دهد.

این بازی همچنین دارای سیستم پارتی و مدیریتی است که یادآور Kenshi است، که در آن شما صدها ارتش یا بیشتر را به نبرد هدایت می کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *