۰

سرورهای WWE 2K20 و WWE 2K19 به زودی خاموش می شوند

سرورهای WWE 2K20 و ۲K19

سرورهای WWE 2K20

سرورهای WWE 2K20

طرفداران WWE 2K19 و WWE 2K20 اگر می خواهند به بازی آنلاین ادامه دهند، باید به فکر ارتقاء به جدیدترین بازی باشند و ۲K اعلام کرده است که پشتیبانی از ویژگی های آنلاین بازی های قدیمی در پایان ژوئن بسته می شود. این استودیو گفته است که دلیل پایان بازی‌های قدیمی‌تر این است که می‌تواند روی پشتیبانی از نسخه امسال WWE 2K22 تمرکز کند.

سرورها در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ خاموش خواهند شد، در آن زمان هیچ کدام از عملکردهای آنلاین برای WWE 2K19 و ۲K20 در دسترس نخواهد بود که شامل: مسابقات آنلاین، دانلود یا آپلود محتوای ایجاد شده توسط انجمن، و هر چیز دیگری که نیاز به اتصال دارد می شود.

در حالی که WWE 2K20 با استقبال ضعیفی مواجه شد و به دلیل باگ داشتن و غیر جاه طلبانه بودن در مقایسه با بازی های قبلی مورد انتقاد قرار گرفت، WWE 2K19 هنوز هم طرفداران خود را دارد. بسیاری از بازیکنان حتی پس از انتشار ۲K20 به بازی قدیمی‌تر پایبند بودند و به آن اجازه دادند تا آن‌ها را تا عرضه ۲K22 در اوایل سال جاری ادامه دهد، در حالی که این فرنچایز از قسمت ۲۰۲۱ صرف نظر می‌کند تا زمان خود را برای درست کردن بازی بعدی صرف کند.

در حال حاضر، طرفداران ۲K19 بیش از یک ماه و نیم فرصت دارند تا هر گونه خلاقیت انجمن را که می خواهند در حساب های خود نگه دارند و دانلود کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *