۰

گوشی iQOO Neo6 SE با اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

گوشی iQOO Neo6 SE

خانواده Neo iQOO امروز با عرضه رسمی Neo6 SE در چین، پس از هفته‌ها افشاگری، شایعات و تیزرها، یک عضو افزایش یافته است. گوشی iQOO Neo6 SE از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 بهره می برد و این به معنای واقعی کلمه تنها تفاوت بین این پردازنده و iQOO Neo6 non-SE است که ماه گذشته رونمایی و عرضه شد.

برای افرادی که به دنبال بهترین عملکرد ممکن نیستند (که چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در Neo6 می درخشد)، استفاده از یک تراشه قدیمی در ۸۷۰ با تفاوت قیمت قابل توجهی همراه است.

گوشی iQOO Neo6 SE

در حالی که Neo6 با قیمت (۴۱۹ دلار) با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود، Neo6 SE با همان مقدار حافظه و فضای ذخیره سازی فقط (۲۹۹ دلار) قیمت دارد. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی (۳۴۴ دلار) قیمت دارد، در مقایسه با (۴۴۹ دلار) برای Neo6 با مشخصات مشابه، و نسخه برتر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی (۳۷۴ دلار) قیمت دارد.

گوشی iQOO Neo6 SE

برای یادآوری، Neo6 SE مانند Neo6 دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۶۲ اینچی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی حداکثر ۱۳۰۰ نیت، سیستم دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، ۱۲ مگاپیکسل الترا واید است. و یک دوربین پرتره ۲ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، یک حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش، و یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی.

گوشی iQOO Neo6 SE

این گوشی اندروید ۱۲ را با نام OriginOS Ocean اجرا می کند. iQOO Neo6 SE در رنگ‌های آبی، نارنجی و آبی گرادیان در چین برای سفارش در دسترس است و در ۱۱ می عرضه خواهد شد. مشخص نیست چه زمانی یا ممکن است در خارج از چین عرضه شود یا خیر.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *