۰

آموزش بازی Trek To Yomi برای تازه کاران

آموزش بازی Trek To Yomi

آموزش بازی Trek To Yomi

Trek to Yomi مانند هیچ یک از بازی های مبارزه ای ۲ بعدی که تا به حال تجربه کرده اید نیست. در عوض، مبارزات آن بیشتر شبیه چیزی از Assassin’s Creed یا Ghost of Tsushima است، جایی که باید حملات حریف خود را بخوانید و واکنش مناسب نشان دهید. ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما در این مقاله قصد داریم تا به آموزش بازی Trek To Yomi و بررسی برخی نکات ابتدایی آن بپردازیم.

به دنبال بروزرسانی ها باشید :

در حالی که Trek to Yomi اغلب به شما می گوید که زمان بسیار مهم است، شما نباید از بررسی حاشیه های محیط آن غافل شوید. بسیاری از اوقات، خارج شدن از مسیر بازی به شما پاداش ارتقای سلامت، استقامت و مهمات می‌دهد و حتی کمبو های جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حالی که ممکن است یک واحد سلامت در آن لحظه چندان زیاد به نظر نرسد، اما داشتن آن می تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ ناگهانی باشد.

داج دادن و جاخالی دادن به سلامتی شما اضافه می کند :

با رسیدن به یکی از چکپوینت های بازی، سلامتی همیشه به حالت کامل باز می گردد، با این حال، گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که برخی از آنها به اندازه کافی نزدیک نیستند. پس شما می توانید سلامتی خود را با داج دادن و جالخال دادن حفظ کنید. قبل از فشار دادن دکمه مراقب درخشش تیغه حریف خود باشید و نه تنها می توانید به آنها حمله کنید، بلکه سلامتی ارزشمندی را نیز به دست خواهید آورد.

حرکات فینیشر سلامتی بیشتری می دهد :

هنگامی که قوی شدید و به چند کمبو دیگر دسترسی پیدا کردید، دشمنانی را خواهید دید که به حالت گیج درامده اند. هنگامی که دشمن گیج در آنجا ایستاده است، آنها آماده یک حرکت نهایی یا فینیشر هستند. این کار نه تنها سلامتی آنها را از بین می برد، بلکه بخشی از زندگی را به بدن سامورایی شما باز می گرداند. در حالی که این کار علیه باس ها کار نمی کند، اما یک راه عالی برای نگه داشتن مقداری سلامتی در مخزبدن ن شما بین چکپوینت ها است.

سیستم مورد نیاز بازی Trek To Yomi

بالا و پایین را در کمبو های خود فراموش نکنید :

در حالی که Trek to Yomi این موضوع را در آموزش پوشش می‌دهد، به راحتی می‌توان فراموش کرد که در طرح کنترل منحصربه‌فرد آن، بالا یا پایین نگه داشتن شوک کنترلر، کمبو های ترکیبی شما را تغییر می‌دهد. مهم است که بدانید کدام یک سریعتر و کدام یک قوی تر هستند، اما علاوه بر این، زمانی که یک کمبو جدید به دست می آورید، باید به نحوه استفاده از آن توجه کنید. یادگیری این کار آسان است، اما فراموش کردن آن می تواند فاجعه بار باشد.

کمبو های خود را زود یاد بگیرید :

اگر با درجه سختی متوسط بازی می کنید، دشمنان اولیه با چند بار ضربه زدن کاتانا از بین می روند. این موضوع باعث آسان گرفتن شما در بازی می شود همچنین و باعث می شود در هر شرایطی فقط دکمه حمله سبک را بزنید. در حالی که این کار در مراحل اولیه کارساز است، اما آن را به یک عادت تبدیل نکنید. یادگیری کمبو هایی که Stun می‌کنند، در برابر زره‌ها مؤثر هستند یا حملات دشمن را نادیده می‌گیرند، با افزایش تنوع دشمنان مهم خواهد بود.

مراقب استقامت خود باشید :

انصافاً فراموش کردن اینکه یک نوار استقامت دارید، به خصوص در مراحل بعدی بازی، بسیار آسان است. با این حال، خالی شدن آن می تواند منجر به مرگ بسیار شرم آور شما شود. وقتی تمام می شود، هیروکی باید نفسی تازه کند. بهترین راه برای بالا نگه داشتن استقامت این است که از اسپرینت بسیار کم در درگیری های رزمی استفاده کنید. مگر اینکه دشمنی با سلاح برد دار وجود داشته باشد که بخواهد شما را سوراخ سوراخ کند. در غیر این صورت، فقط مراقب آن نوار باشید و هر چند وقت یکبار به هیروکی فرصت نفس کشیدن بدهید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *