۰

آموزش چالش فورتنایت : محل قرار دادن بمب های زمان دار

آموزش چالش فورتنایت

آموزش چالش فورتنایت

در Fortnite، سرانجام ماموریت مخفیانه نهایی توسط The Origin به ما محول شد، و اگرچه ممکن است در ابتدا آسان به نظر برسد، این یکی کمی پیچیده تر از آنچه در ابتدا فکر می کنید است. ابتدا باید مثل همیشه یک دستگاه آپلینک ایجاد کنیم. این بار، ما بین رودخانه شمال Rocky Reels، ورودی غربی به Tilted Towers، The Fortress یا Command Cavern انتخاب می کنیم. در ادامه مقاله به آموزش چالش فورتنایت : محل قرار دادن بمب های زمان دار می پردازیم.

آموزش چالش فورتنایت

در این کوئست The Origin یک ماموریت جدید برای شما دارد؛ او از شما می خواهد که یک دسته از تجهیزات سفارش Imagined Order را منفجر کنید.

در مجموع سه ماده منفجره وجود دارد که باید آن را قرار دهیم، و بیش از تعداد نقاط کافی برای انتخاب وجود دارد. هر یک از مناطقی که لینک آپلود دستگاه را در آن ایجاد کردیم باید چند نقطه روی نقشه مشخص شده باشد. تشخیص برخی از آنها بسیار سخت است، بنابراین مطمئن شوید که در نزدیکی تجهیزات مهم IO مانند رایانه های بزرگ، هواپیما ها یا قلعه قرار دارید. چندین نقطه در Command Cavern نیز وجود دارد، اما مطمئن شوید که مراقب باشید، زیرا NPC ها در این مناطق می توانند تهاجمی باشند. از آنها دوری کنید یا آنها را حذف کنید، و نقشه خود را برای علامت های علامت تعجب و همچنین درخشش سفید مشخصی که نشانگرهای هدف از خود نشان می دهند، زیر نظر داشته باشید. اگر یکی را پیدا کرده اید، خوش شانس هستید. بقیه باید نسبتا نزدیک باشند و به راحتی پیدا شوند.

آموزش چالش فورتنایت

هنگامی که هر سه ماده منفجره را قرار دادید، The Origin با شما تماس خواهد گرفت تا به شما تبریک بگوید و همچنین از شما برای تغییر بالقوه جریان در نبرد علیه Imagined Order تشکر می کند. پس از اتمام کار به لابی بروید تا جایزه خود را دریافت کنید. پیک اکس Secret Sledge جایزه شما خواهد بود.

آموزش چالش فورتنایت

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *