۰

آشنایی با درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West می تواند یک بازی جهان باز سرگرم کننده و چالش برانگیز باشد تا زمانی که در تنظیمات سختی مناسب برای سطح مهارت خود بازی کنید.

خوشبختانه، این بازی شامل چندین درجه سختی از جمله یک گزینه سفارشی است که به شما امکان می دهد پارامترهای خاصی از بازی را مطابق میل خود تنظیم کنید.

در این راهنما، ما تمام درجات سختی بازی Horizon Forbidden West را توضیح می‌دهیم و همچنین به شما نشان می‌دهیم که چگونه آنها را تغییر دهید و به شما کمک می‌کنیم بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

تمام درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West دارای ۶ سطح دشواری برای بازیکنان است که می توانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند: Story، Easy، Normal Hard، Very Hard و سفارشی (Custom).

علاوه بر این، هر سطح دشواری دو گزینه در اختیار شما قرار می‌دهد که چگونه می‌خواهید بازی Quest Pathfinding و Waypoint Pathfinding را مدیریت کند، که دو حالت دارد : Explorer و Guided.

از آنجایی که دشمنان الگو/لول حمله یکسانی دارند و Aloy بدون در نظر گرفتن اینکه کدام تنظیمات را انتخاب می‌کنید، تجربه یکسانی را کسب می‌کند، همه چیز به کاهش آسیب‌های دریافتی ختم می‌شود.

در زیر، یک طرح کلی از آنچه می توانید از هر سطح دشواری انتظار داشته باشید، مشاهده خواهید کرد.

Story ( داستان ) :

در درجه سختی داستان، بازیکنان می‌توانند بدون نگرانی روی روایت Horizon Forbidden West تمرکز کنند و جهان بازی را کشف کنند.

این به این دلیل است که آلوی آسیب کمتری دریافت می کند و به طور قابل توجهی با هر دشمنی که با آن روبرو می شود برنده می شود.

Easy ( آسان ) :

درجه سختی آسان مانند Story کار می کند، اما کمی آسیب دریافتی بیشتر می شود.

با این حال، بازیکنان نباید مشکلی برای تمرکز بر اکتشاف و داستان Horizon Forbidden West داشته باشند.

Normal ( معمولی ) :

درجه سختی معمولی که به عنوان پیش‌فرض در نظر گرفته می‌شود، ترکیب خوبی از کاوش، داستان و مبارزه چالش‌برانگیز را ارائه می‌کند، بدون اینکه خیلی سخت باشد.

اگر دوست دارید Horizon Forbidden West را با تجربه ای متعادل بازی کنید، احتمالاً این گزینه انتخابی شما خواهد بود.

Hard ( سخت ) :

درجه سختی Hard جایی است که همه چیز در مورد نبرد Horizon Forbidden West شروع به افزایش می کند.

بازیکنان می توانند انتظار یک چالش مناسب را داشته باشند زیرا Aloy آسیب کمی کمتر وارد می کند و آسیب بیشتری از دشمنان دریافت می کند.

Very Hard ( خیلی سخت ) :

مانند Hard اما سخت تر، درجه سختی Very Hard برای کسانی است که به دنبال یک چالش استثنایی در Horizon Forbidden West هستند.

در این سطح، میزان آسیب رسانی Aloy به طور قابل توجهی کاهش می یابد و دشمنان در هر ضربه آسیب بسیار بیشتری نسبت به تمام سطوح قبلی به شما وارد می کنند.

Custom ( سفارشی ) :

درجه سختی سفارشی از این نظر منحصر به فرد است که به بازیکنان امکان می‌دهد با انتخاب میزان آسیبی که Aloy دریافت می‌کند و به دشمنان وارد می کند، تجربه خود را سفارشی کنند.

به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند پارامترهای دیگر بازی مانند مدت زمان تمرکز Aloy را تغییر دهند، تمرکز خودکار/شفای خودکار را تغییر دهند و اولویت‌های Quest/Waypoint Pathfinding خود را تعیین کنند.

نحوه تغییر درجه سختی

درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

اگر زمانی احساس کردید که گیر کرده اید یا در مورد تنظیمات درجه سختی ای که انتخاب کرده اید فکر می کنید، می توانید آن را در هر نقطه از بازی تغییر دهید.

این کار با فشار دادن دکمه Options برای توقف بازی و سپس رفتن به Settings < General < Difficulty و جابجایی به درجه سختی مورد نظر انجام می شود.

چه درجه سختی برای شما مناسب است ؟

درجات سختی بازی Horizon Forbidden West

هنوز در تصمیم گیری برای تنظیم سختی مناسب برای بازی Horizon Forbidden West مشکل دارید؟

برای اکثر بازیکنان، بهترین گزینه Normal است زیرا تعادل خوبی بین مبارزه، داستان و کاوش فراهم می کند.

اگر نبرد در بازی‌های RPG اکشن برایتان سخت است و تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهید تجربه روایت بازی است، بهتر است Easy یا حتی Story را انتخاب کنید.

از طرف دیگر، اگر مهارت‌های رزمی شما خوب است و قبلاً Horizon Zero Dawn را تمام کرده اید، باید در درجه سختی Hard یا حتی Very Hard خوب عمل کنید.

آخرین اما نه کم‌اهمیت گزینه، سختی Custom برای هر کسی که می‌خواهد تنظیمات مختلف بازی را آزمایش کند و مواردی مانند سلامت دشمن و مقیاس آسیب را تنظیم کند، عالی است.

از آنجایی که Horizon Forbidden West هیچ یک از دستاوردهای خود را به سطح دشواری مرتبط نمی کند، می توانید بدون توجه به تنظیماتی که انتخاب می کنید، تمام تروفی ها را به دست آورید و platinum دریافت کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *