۰

گوشی پوکو M4 5G رسما معرفی شد

پوکو M4 5G

پوکو شیائومی در نوامبر گذشته از Poco M4 Pro 5G با چیپست Dimensity 810 رونمایی کرد و امروز این شرکت نسخه ساده مقرون به صرفه ترخود  یعنی پوکو M4 5G را با تراشه Dimensity 700 معرفی کرد.

Poco M4 5G دارای رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ است و در دو پیکربندی حافظه – ۴GB/64GB و ۶GB/128GB عرضه می شود. همچنین دارای یک اسلات microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی تا ۵۱۲ گیگابایت است.

گوشی هوشمند Dimensity 700 دارای یک LCD 6.58 اینچی ۹۰ هرتزی FullHD+ است که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می شود و دارای یک ناچ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. این پنل از نرخ تازه سازی تطبیقی پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند بین ۳۰ هرتز، ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز جابجا شود.

پوکو M4 5G

پنل پشتی Poco M4 5G که پوکو آن را Hypnotic Swirl می‌نامد، دارای دو دوربین است : لنز های ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج.

سایر ویژگی‌های برجسته Poco M4 5G شامل حسگر اثرانگشت در کنار، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، گواهینامه صدای Hi-res، USB-C و رتبه IP52 است. این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی است. با این حال، آداپتور همراه می تواند تا ۲۲.۵ وات افزایش یابد.

پوکو M4 5G

Poco M4 5G در سه رنگ ارائه می شود و از ۵ می و از طریق Flipkart برای خرید در هند در دسترس خواهد بود. مدل ۴/۶۴ گیگابایتی آن (۱۷۰ دلار/۱۶۰ یورو) قیمت دارد، در حالی که نسخه ۶ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی آن (۱۹۵ دلار / ۱۸۵ یورو) قیمت دارد.

منبع : Poco

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *