۰

بازی موبایل وارکرفت در تاریخ ۳ می معرفی می شود

بازی موبایل وارکرفت

شرکت بلیزارد اعلام کرده است که بازی موبایل وارکرفت خود را در تاریخ ۳ می رسما معرفی خواهد کرد. و به نظر می رسد که این تنها بازی وارکرفت موبایلی است که در دست ساخت است، نه یکی از دو بازی که در ابتدا تصور می شد.

در وبلاگ رسمی بلیزارد آمده است: «جهان وارکرافت با تجربیات روشن‌کننده و گیم‌پلی همه‌جانبه، که پایه و اساس World of Warcraft و Hearthstone هستند، در سراسر جهان به تخیل خود ادامه می‌دهد. ما خوشحالیم که یک بازی موبایل جدید را برای قهرمانان Azeroth ارائه می کنیم و ما نمی توانیم صبر کنیم تا آن را در دستان شما قرار دهیم.”

بازی موبایل وارکرفت

رونمایی رسمی در ساعت ۱۰ صبح PT / 13:00 به وقت شرقی رخ خواهد داد. چیزی بیشتر از این برای گفتن وجود ندارد، اما پست وبلاگی که تاریخ رونمایی را اعلام می کند، دارای تصویری است که قبلاً دیده نشده است: لوگوی یک چرخ دنده و صاعقه.

این دقیقاً چه معنایی برای بازی موبایل Warcraft می تواند داشته باشد، مشخص نیست. به نظر می‌رسد بلیزارد عمداً این بازی را نه یک بازی موبایلی World of Warcraft، بلکه یک بازی در دنیای بزرگ‌تر این بازی عنوان کرده است. البته Warcraft به عنوان یک سری RTS شروع شد و باعث شد برخی معتقد باشند که یک بازی Warcraft موبایل می تواند به ریشه های استراتژی این فرنچایز بازگردد. به گفته جیسون شرایر از بلومبرگ، ظاهراً دومین بازی Warcraft موبایل، که شبیه به Pokemon Go بود، در اوایل امسال لغو شد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *