۰

چند راهنمای بازی Bloodhunt برای تازه کاران

راهنمای بازی Bloodhunt

راهنمای بازی Bloodhunt

راهنمای بازی Bloodhunt

به دنبال نکات و ترفندهای بازی Vampire: The Masquerade – Bloodhuntبرای برنده شدن هستید؟ در این بازی بتل رویال، شما در خیابان های پراگ پرسه می زنید، لوت می کنید، غذا می خورید و می جنگید تا آخرین خون آشام های زنده بشوید.

برای اینکه پیروز شوید باید از هر مزیتی نهایت استفاده را ببرید، بنابراین قبل از اینکه وارد شهر شوید به توصیه های زیر توجه کنید.

محیط اطراف خود را اسکن کنید

از توانایی Heightened Senses خود برای اسکن ناحیه اطراف خود و برجسته کردن آیتم ها و افراد فانی اطراف خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید نوع تشدید خون فانی‌های مجاور را ببینید، که تأثیراتی را که از تغذیه از آنها به دست می‌آورید، تعیین می‌کند. اگر به دنبال یک رزونانس خون خاص هستید، این مهارت بسیار مفید است.

راهنمای بازی Bloodhunt

از فانی ها تغذیه کنید

تغذیه از هر انسان فانی به شما سلامتی می‌دهد، اما انسان‌های خاصی با خون هستند که پاداش تشدید خون را به شما می‌دهند.

  • خون سرخ (Sanguine ) بازسازی سلامتی شما را افزایش می دهد.
  • خون وبا (Choleric ) آسیب ضربات سلاح سرد را افزایش می دهد.
  • خون مالیخولیایی (Melancholic )، مدت زمان پر شدن قدرت Archetype شما را کاهش می دهد.
  • خون بلغمی (Phlegmatic ) مدت زمان پر شدن قدرت Clan شما را کاهش می دهد.
  • خون قوی (Potent ) به شما یک زندگی اضافی در بازی های تک نفره می دهد.

شما با ۳ اسلات رزونانس خون شروع می کنید. استفاده از diablerie (تغذیه از یک دشمن سرنگون شده) یا تغذیه از NPC به شما یک اسلات اضافی حداکثر تا ۱۲ می دهد.

فرار از Bloodhunt

کشتن فانی ها، یا تغذیه از کسی که دیگران می توانند ببینند، یک Bloodhunt را آغاز می کند. در حالی که Bloodhunt فعال است، شما با رنگ قرمز برجسته می شوید و از طریق دیوارها برای دشمنان قابل مشاهده هستید. این اثر برای مدت زمان محدودی دوام می آورد، بنابراین به حرکت ادامه دهید و تا زمانی که فعال است هوشیار باشید.

لوت کنید

راهنمای بازی Bloodhunt

شما باید اسلحه، مهمات، زره و مواد مصرفی را در اسرع وقت به دست آورید تا به شما کمک کند زنده بمانید.

لوت های زیادی در سطح شهر پراکنده شده است، اما مکان های خاصی نیز روی نقشه وجود دارد که به طور قابل اعتمادی حاوی منابع هستند.

برخی از بهترین لوت ها را می‌توان در strongbox ها پیدا کرد که توسط Entity Hunters، یک گروه زرهی و تهاجمی از سربازان محافظت می‌شوند. خوشبختانه، کشتن یا تغذیه از آن‌ها باعث ایجاد یک Bloodhunt نمی‌شود، اما آنها به صورت گروهی در اطراف می‌گردند، بنابراین اگر به دنبال وسایلشان هستید، آماده باشید که به سرعت آنها را از بین ببرید.

Camarilla Cach ها را می توان در Kindred haven ها یافت و حاوی سلاح های کمیاب است.

مراقب Loot Van ها در خیابان باشید. ون های پلیس حاوی مهمات و زره، آمبولانس ها حاوی کیسه های خون و وانت های نارنجی رنگ حاوی اسلحه هستند.

راهنمای بازی Bloodhunt

فرار کنید و پنهان شوید

Bloodhunt یک بازی سریع با مهارت های حرکتی فراوان و درهم و برهم زدن و با بالا و پایین رفتن از ساختمان ها است. احیای هم تیمی ها نیز امکان پذیر است و می توانید پس از مدت کوتاهی از وضعیت «داون شده» خلاص شوید.

این به این معنی است که گاهی اوقات بهتر است به جای درگیر شدن فرار کنید و از یک موقعیت نامطلوب خلاص شوید. این شما هستید که باید هر درگیری را بر اساس شرایط قضاوت کنید، با توجه به اینکه چه سلاح‌ها و توانایی‌هایی دارید، چه میزان دمیج وارد کرده‌اید و چه مقدار مواد مصرفی دارید.

اگر در حال بازی Trios هستید، برقراری ارتباط با تیم خود در مورد آسیبی که خورده‌اید و وارد کرده‌اید به شما کمک می‌کند بفهمید چه کسی چه مزیتی دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *