۰

راهنمای محل پیدا کردن تانک در فورتنایات

تانک در فورتنایات

تانک در فورتنایات

تانک در فورتنایات

چند روزی از آخرین باری که The Origin با ما تماس گرفت، می گذرد، که به این معنی است که زمان انجام یک ماموریت دیگر از سوی او فرا رسیده است. این بار، ما دوباره با آپلینک دستگاه دیگری شروع می کنیم، این بار حداقل در برخی مناطق جدید. این یک سوم از چهار عملیات مخفی، ما را با یک تانک به چالش می‌کشد، اما با توجه به اینکه میدان جنگ دائماً زمین هر گروه را تغییر می‌دهد، ممکن است این روزها پیدا کردن آنها سخت باشد.

ابتدا باید یک آپلینک دستگاه ایجاد کنید. ما گزینه‌هایی نزدیک به Coney Crossroads، Daily Bugle, Tilted Towers، Rocky Reels و Chonker’s Speedway داریم. هر طور که دوست دارید انتخاب کنید و لینک آپلود دستگاه را بگیرید. صدای مخملی و یکنواخت Origin به گوش می رسد و در مورد اینکه چقدر راننده خوبی هستید صحبت می کند. این به این دلیل است که او به کسی نیاز دارد تا یک تانک را هدایت کند و برخی سازه ها را تخریب کند. هر یک از این مکان ها را انتخاب کنید. مهم نیست که کجا می روید، یک تانک باید در نزدیکی شما باشد.

تانک در فورتنایات

این ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما اگر خوش شانس باشید، انجام این کار در یک دست باید آسان باشد. صفحه چالش، اسپاون تانک را به شما نشان نمی دهد. این کار را خیلی سختمی کند. خوشبختانه، باید یک تانک در اطراف هر یک از مناطقی وجود داشته باشد که لینک های آپلود دستگاه قرار دارند.

هنگامی که به خود یا پارتی تان فرمان دادید، شروع به رانندگی کنید، از میان درختان، صخره ها، حصارها، ساختمان ها یا هر شیء تخریب پذیر دیگری که در اطراف نقشه ممکن است عبور کنید. شما همچنین می توانید ساختمان ها را با توپ تانک شلیک کنید، اما این صدای بسیار بلندی تولید می کند و ممکن است توجه ناخواسته را به خود جلب کند.

در فصول گذشته، هر شی انهدام‌پذیری حساب می‌شد، اما این روزها شما تا حد امکان دیوارها، سقف‌ها و کف‌ها را هدف قرار می‌دهید. ساختمان‌های بلند در Daily Bugle اهداف بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند، زیرا با خراب کردن فونداسیون به سرعت کل ساختمان را از بین می رود.

در هر صورت، هنگامی که ۳۰۰ ساختار مورد نیاز را نابود کردید، The Origin به شما به خاطر انجام یک کار خوب تبریک می گوید و به شما می گوید منتظر ماموریت نهایی باشید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *