۰

گوشی هواوی Mate Xs 2 معرفی شد

هواوی Mate Xs 2

هواوی معتقد است بازاری برای گوشی های تاشو بیرونی وجود دارد و هواوی Mate Xs 2 که به تازگی معرفی شده است، آخرین تلاش آن است. هواوی میت ایکس اس ۲ که جانشین مستقیم میت ایکس اس ۲۰۲۰ است، یک طراحی مجدد جزئی و همچنین مشخصات بالا را به همراه دارد.

هواوی Mate Xs 2

صفحه نمایش OLED به قطر ۷.۸ اینچ با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است. وقتی صفحه در پشت تا شود، صفحه نمایش به اندازه ۶.۵ اینچی قابل کنترل تر با وضوح ۲۴۸۰ در ۱۱۷۶ پیکسل کوچک می شود. همچنین یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در گوشه بالا سمت راست تعبیه شده است. علیرغم فرم فاکتور بزرگ، Mate Xs 2 با وزن ۲۵۵ گرمی عرضه می شود که نسبت به Mate Xs که ۳۰۰ گرم وزن داشت، پیشرفت قابل توجهی دارد.

Mate Xs 2 یک مکانیزم لولای دو روتور پیشرفته را ارائه می دهد که برای بهبود دوام طولانی مدت است و همچنین هیچ گونه چین و چروک قابل مشاهده ای روی نمایشگر باقی نمی گذارد.

هواوی Mate Xs 2
هواوی Mate Xs 2

هواوی همچنین دوام بهبود یافته نمایشگر با پوشش پلیمری را به لطف ساختار چهار لایه جدید ارائه می کند. Mate Xs 2 از قلم M-Pen 2s هواوی پشتیبانی می‌کند تا بتوانید یادداشت‌ها را روی گوشی تبلت‌تان یادداشت کنید.

هوآوی مانند Mate X و Mate Xs از دوربین سه‌گانه در Mate Xs 2 استفاده کرد. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین الترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک ماژول تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و ۳۰ برابر دیجیتال و OIS وجود دارد.

هواوی Mate Xs 2

این گوشی تاشو از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ ۴G با ۸/۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. Mate Xs 2 دارای باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی است و هارمونی او اس ۲ هواوی را بوت می کند.

هواوی Mate Xs 2

Huawei Mate Xs 2 در رنگ های سفید، مشکی و بنفش عرضه می شود. قیمت آن از (۱۵۱۲ دلار) برای تریم ۸/۲۵۶ گیگابایتی شروع می شود و تا (۱۹۶۶ دلار) برای مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی می رسد. فروش آزاد در چین برای ۶ می برنامه ریزی شده است.

در کنار Mate Xs 2، هواوی یک تبلت اقتصادی جدید با نام MatePad SE را معرفی کرد. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و چیپست Kirin 710A هوآوی است. دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی دریافت می کنید.  باتری آن ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می کند.

هواوی Mate Xs 2

Huawei MatePad SE در یک رنگ آبی تیره و با قیمت (۲۲۶ دلار) در تریم فقط وای فای ۴/۱۲۸ گیگابایتی و مدل با اتصال سلولی با قیمت (۲۵۷ دلار) به فروش می رسد.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *