۰

گوشی OnePlus 10R رسما معرفی شد

گوشی OnePlus 10R

وان پلاس امروز دو گوشی خود را معرفی کرد: گوشی OnePlus 10R و OnePlus Nord CE 2 Lite 5G. گوشی ۱۰R نسخه جهانی OnePlus Ace است که هفته گذشته در چین عرضه شد (و قبل از آن Realme GT Neo3) و در دو نوع با تفاوت شارژ و باتری مشخص عرضه می شود.

OnePlus 10R

OnePlus 10R شارژ باتری قابل توجهی را در هر دو نسخه خود به ارمغان می آورد. اولین گوشی OnePlus 10R با ۱۵۰W SUPERVOOC Endurance Edition است که دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر USB-C با ظرفیت ۱۵۰ وات است. این ۱۰R می تواند در عرض ۳ دقیقه از ۱% به ۳۰% و تنها در ۱۷ دقیقه از ۱% به ۱۰۰% برسد.

گوشی OnePlus 10R
گوشی OnePlus 10R

۱۰R دیگر نمونه معمولی است، با ۸۰ وات SUPERVOOC و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی – می تواند از ۱٪ تا ۱۰۰٪ در ۳۲ دقیقه شارژ شود. هر دو نسخه OnePlus 10R دارای یک تراشه شارژ هوشمند سفارشی هستند که از شارژ محافظت می کند. و برای کسانی که نگران این هستند که شارژ سریع یک تلفن منجر به تخریب سریعتر باتری شود، OnePlus دارای الگوریتم سلامت باتری هوشمند و فناوری شفا است که تضمین می کند SUPERVOOC Endurance Edition 150 واتی ۸۰ درصد از ظرفیت خود را پس از ۱۶۰۰ چرخه شارژ حفظ می کند. دو برابر استاندارد صنعتی ۸۰۰ سیکل.

گوشی OnePlus 10R

OnePlus 10R از MediaTek Dimensity 8100-Max استفاده می کند که منحصراً برای OnePlus است. OnePlus می‌گوید که هسته‌های قدرتمند Cortex-A78 می‌توانند به ۲.۸۵ گیگاهرتز برسند که کمی سریع‌تر از سرعت کلاک ۲.۷۵ گیگاهرتز تراشه معمولی است.

این چیپست با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه فلش UFS 3.1 جفت می شود. ۱۰R دارای یک سیستم خنک کننده غیرفعال سه بعدی داخلی است که مشترک ترین سیستم در گوشی هوشمند OnePlus است.

OnePlus 10R دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED 1080x2412px با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز (می تواند از ۶۰ هرتز تا ۹۰ هرتز، بسته به شرایط تا ۱۲۰ هرتز تغییر کند) و نرخ پاسخ لمسی ۷۳۰ هرتز است.

گوشی OnePlus 10R

OnePlus 10R دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 با سنسور سونی IMX766 1/1.56 اینچی با فوکوس PDAF و لنز تثبیت شده است. همچنین یک دوربین الترا واید با فوکوس ثابت ۸ مگاپیکسلی، ماکرو اختصاصی ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

گوشی OnePlus 10R

OnePlus 10R دارای OxygenOS 12.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ است و OnePlus دارای ۳ به روز رسانی سیستم عامل اصلی و ۴ سال به روز رسانی امنیتی است.

نسخه استاندارد ۸۰ وات برای مدل ۸/۱۲۸GB و برای مدل ۱۲/۲۵۶GB است. ۱۰R فقط در رنگ سیاه و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود و قیمت آن ۴۳۹۹۹ روپیه است.

گوشی OnePlus 10R

OnePlus Nord CE 2 Lite 5G

OnePlus Nord CE 2 Lite 5G دارای Snapdragon 695 است که جایگزین Dimensity 900 Nord CE 2 معمولی شده است.

تغییرات دیگر عبارتند از ۶.۵۸ اینچی IPS LCD (120Hz) به جای ۶.۴۳ اینچی AMOLED (90Hz) و حذف دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی که تنها یک ماژول اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو کمک ۲ مگاپیکسلی در پشت باقی می ماند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ SUPERVOOC 33 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی OnePlus 10R

OnePlus Nord CE 2 Lite 5G از ۳۰ آوریل از طریق OnePlus، Amazon، Reliance، Chrome و خرده فروشان شریک به فروش می رسد، با قیمت ۱۹۹۹۹ INR برای مدل ۶/۱۲۸GB و INR 21999 برای مدل ۸/۱۲۸GB.

منبع : GSMArena

گوشی OnePlus 10R

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *