۰

آموزش وردپرس : حل ارور ۴۲۹ [ Too Many Requests ]

حل ارور ۴۲۹

آیا ارور ۴۲۹ ( Too Many Requests ) را در سایت وردپرس خود مشاهده می کنید؟ این خطا می تواند بسیار ناامید کننده باشد زیرا تشخیص اینکه چه چیزی باعث آن شده است دشوار است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش حل ارور ۴۲۹ بپردازیم.

حل ارور 429

چه چیزی باعث ارور ۴۲۹ می شود ؟

رایج ترین دلیل ارور ۴۲۹ زمانی است که یک کاربر، ربات یا یک اسکریپت سعی می کند درخواست های زیادی به سرورها بدهد. این اقدامی برای جلوگیری از حملات DDOS در وب سایت ها است.

با این حال، اگر به درستی پیکربندی نشده باشد، ممکن است مانع از اجرای صحیح موتورهای جستجو یا سایر APIها شود. این باعث رفتار غیرمنتظره در وب سایت شما می شود.

حل ارور 429

گاهی اوقات این خطا زمانی ایجاد می شود که یک اسکریپت در وب سایت شما با استفاده از یک API درخواست های زیادی را به وب سایت یا سرویس دیگری ارسال می کند. در این صورت، API با یک کد خطای ۴۲۹ پاسخ می دهد.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه عیب یابی و رفع خطای ۴۲۹ درخواست های بیش از حد در وردپرس بیاندازیم.

حل ارور ۴۲۹ :

این خطا می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد. ما راه های متعددی را برای عیب یابی و رفع خطای درخواست بیش از حد ۴۲۹ به شما نشان خواهیم داد.

افزونه Misbehaving را پیدا و غیرفعال کنید:

رایج ترین عامل خطای ۴۲۹ معمولاً یک افزونه بد در وب سایت شما است. گاهی اوقات افزونه ها می توانند درخواست هایی را به وب سایت شما ارائه دهند که ممکن است توسط سرور با کد خطای ۴۲۹ رد شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمام افزونه های وردپرس را در وب سایت خود غیرفعال کنید. می توانید این کار را با مراجعه به صفحه افزونه ها در قسمت مدیریت وردپرس خود و انتخاب همه افزونه ها انجام دهید. پس از آن، «غیرفعال کردن» را در زیر کادر انتخاب کنید و روی Apply کلیک کنید.

حل ارور 429

اکنون می توانید پلاگین های خود را یکی یکی روشن کرده و پس از فعال سازی هر افزونه وب سایت خود را بررسی کنید. به این ترتیب می توانید افزونه ایجاد کننده خطا را پیدا کنید.

هنگامی که متوجه شدید که افزونه باعث ایجاد خطا شده است، می توانید آن را با یک افزونه جایگزین جایگزین کنید یا سعی کنید با نویسنده افزونه تماس بگیرید تا آنها را از خطا مطلع کنید.

اگر نمی توانید به بخش مدیریت وردپرس دسترسی پیدا کنید، رمی توانید از طریق File Maneger مدیریت هاست خود در public_html و wp-content و پروفایل pugins به افزونه های خود دسترسی پیدا کنید.

به یک قالب پیش فرض وردپرس بروید:

بیشتر تم های وردپرس شامل عملکردهایی هستند که معمولاً با افزونه ها ارائه می شود. چنین مضامینی همچنین ممکن است باعث ایجاد خطای ۴۲۹ در وب سایت شما شود.

ساده ترین راه برای پیدا کردن این موضوع این است که به یک قالب پیش فرض وردپرس مانند Twenty Seventeen بروید. اگر با این کار مشکل خطای ۴۲۹ حل شد، می‌توانید قالب وردپرس دیگری را پیدا کنید یا مشکل را به توسعه‌دهنده قالب خود گزارش دهید و آنها ممکن است بتوانند آن را برطرف کنند.

از ارائه دهنده هاست خود بپرسید:

در بسیاری از مواقع، خطای ۴۲۹ در سرویس های شخص ثالثی که نیاز به دسترسی به وب سایت شما دارند، مشاهده می کنید. این می تواند موتورهای جستجو، خزنده ها و سایر برنامه های وب باشد.

اگر خطا را در کنسول جستجوی گوگل یا هر سرویس شخص ثالثی مشاهده می کنید، به احتمال زیاد آنها درخواست های زیادی را به وب سایت شما ارسال می کنند. در این صورت، باید از ارائه دهنده هاست وردپرس خود بخواهید که این درخواست ها را مسدود نکند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که خطای ۴۲۹ وردپرس را رفع کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *