۰

گوشی پوکو F4 GT رسما معرفی شد + مشخصات کامل

پوکو F4 GT

پوکو F4 GT

نسل جدیدی از سری F Poco با معرفی مدل پوکو F4 GT در راه است. این گوشی به استفاده از چیپست پرچمدار، اسنپدراگون ۸ نسل ۱، در حالی که سرعت شارژ را افزایش می دهد، بازمی گردد.

پوکو F4 GT
پوکو F4 GT
پوکو F4 GT

این چیپست قدرتمند با فناوری LiquidCool 3.0 کنترل می شود که از دو محفظه بخار برای خنک سازی ساخته شده است. برای مقایسه، Poco F3 از نسخه ۱.۰ این فناوری استفاده کرد. همچنین محفظه ها ۱۷۰ درصد بزرگتر از اتاقک های داخل F3 GT هستند.

پوکو F4 GT

تمام قدرتی که می‌خواهد خودش را نشان دهد و پردازنده گرافیکی Adreno 730 (50 درصد سریع‌تر از نسل قبلی) این کار را روی صفحه‌نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED انجام می‌دهد. این یک پنل ۱۰ بیتی (۱ میلیارد رنگ) با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا است. کیفیت صفحه نمایش توسط DisplayMate تأیید شد که پس از تنظیم یا مطابقت با ۱۵ رکورد عملکرد نمایشگر، به آن نمره A+ داد.

پوکو F4 GT
پوکو F4 GT

این نمایشگر دارای نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز است که از ۳۶۰ هرتز در F3 و مطابق با F3 GT است. مانند مدل قبلی GT، این مدل نیز علاقه زیادی به گیمینگ دارد، بنابراین کنترل های اضافی را نیز ارائه می دهد. آنها در بیش از ۱۰۰ بازی محبوب آزمایش شده اند، اما همچنین می توانند به عنوان میانبر برای استفاده معمولی (به عنوان مثال راه اندازی دوربین) استفاده شوند.

Poco F4 GT سریع ترین شارژر Poco با سیستم HyperCharge 120 واتی است. باتری ۴۷۰۰ میلی آمپری این گوشی را می توان در ۱۷ دقیقه در زمانی که عجله دارید تا ۱۰۰ درصد پر کرد. حالت دیگری نیز وجود دارد که امکان شارژ را در حین بازی فراهم می کند که گرمای کمتری تولید می کند، اما با زمان ۰ تا ۱۰۰ درصد ۲۷ دقیقه همچنان بسیار سریع است. و در اینجا یک چیز دیگر وجود دارد، Poco شامل یک کابل USB-C زاویه دار است که هنگام نگه داشتن گوشی به صورت افقی، استفاده از آن را راحت تر می کند.

پوکو F4 GT
پوکو F4 GT

F4 GT به دو سنسور تصویر سونی مجهز شده است. دوربین پشتی یک IMX686 است، یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۱.۷۳ اینچی (۰.۸ میکرومتر پیکسل های بومی، ۱.۶ میکرومتر با زیربندی) و پشت دیافراگم f/1.9 قرار دارد. همچنین در اینجا یک دوربین ۸ مگاپیکسلی الترا واید (۱۲۰ درجه) با f/2.2 وجود دارد. و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی.

پوکو F4 GT

دومین سنسور سونی، ۲۰ مگاپیکسل IMX596 داخل دوربین سلفی است. به هر حال، قسمت پشتی دارای نور پس‌زمینه RGB است که برای اعلان‌ها، نشانگر شارژ باتری و (البته) فعالیت های رنگارنگ هنگام بازی استفاده می‌شود.

پوکو F4 GT
پوکو F4 GT

برند پوکو در حال ارائه خدمات پس از فروش ممتاز است که به کاربران F4 GT یک تعمیر رایگان صفحه نمایش در ۶ ماه اول می دهد.

Poco F4 GT از پنجشنبه (۲۸ آوریل) در دسترس خواهد بود. این گوشی در رنگ های Stealth Black، Knight Silver و Cyber Yellow عرضه خواهد شد.

پوکو F4 GT

دو نسخه برای انتخاب وجود دارد : واحد پایه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۶۰۰ یورو است و نسخه ارتقا یافته ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۷۰۰ یورو به فروش می رسد. در هر دو مورد، شما به RAM سریع LPDDR5 و UFS 3.1 دسترسی دارید.

پوکو F4 GT
پوکو F4 GT

توجه داشته باشید که در هفته اول فروش، قیمت اولیه به ترتیب ۵۰۰ و ۶۰۰ یورو برای دو پیکربندی حافظه (تا زمانی که موجودی تمام می شود) وجود خواهد داشت. همچنین، این تلفن همراه با ۲ ماه YouTube Premium به صورت رایگان ارائه می شود.

این گوشی در اصل یک نسخه جهانی از Redmi K50 Gaming است.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *