۰

گوشی های جدید اوپو معرفی شدند : K10 5G و K10 Pro

گوشی های جدید اوپو

ماه گذشته گوشی K10 عرضه شد و اکنون گوشی های جدید اوپو به ترتیب  K10 5G و K10 Pro نام دارند. هر دو گوشی به تازگی در چین عرضه شده اند، اما هنوز مشخص نیست که آیا آنها در حال عرضه بین المللی هستند یا خیر.

Oppo K10 Pro

نسخه Pro این گوشی حول یک پنل ۶.۶۲ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز ساخته شده است و اعلام شده است که به ۸۰۰ نیت معمولی و حتی حداکثر ۱۳۰۰ نیت روشنایی می رسد. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود.

گوشی های جدید اوپو

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ سال گذشته با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم استفاده می کند. گزینه اول با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود، در حالی که دومی تنها با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی موجود است.

گوشی های جدید اوپو

با وجود چیپست درجه یک و پرچمدار، تنظیمات دوربین این گوشی تا حدودی ابتدایی است. شما یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 با OIS و یک واحد الترا واید ۸ مگاپیکسلی f/2.2 دارید. دوربین سوم در پشت ۲ مگاپیکسلی است که برای عکس‌های ماکرو استفاده می‌شود، در حالی که دوربین جلویی دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی f/2.4 است.

گوشی های جدید اوپو

کل سیستم متکی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا ۸۰ وات از طریق پروتکل SuperVOOC شارژ شود و تنها در ۳۱ دقیقه باتری را کامل شارژ کند.

گوشی های جدید اوپو

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به بلندگوهای استریوی تنظیم‌شده Dolby Atmos و موتور لمسی محور X در سطح پرچم‌دار اشاره کرد که هنگام تایپ روی صفحه‌کلید، بازخورد لمسی مکانیکی ارائه می‌دهد. حس کلیک های مکانیکی با Razer توسعه یافته است.

Oppo K10 5G

K10 5G یک گزینه مقرون به صرفه تر است، اما همچنان بالاتر از K10 ساده است که ماه گذشته معرفی شد.این گوشی چیپست Snapdragon 888 را با Dimensity 8000 Max ساخت مدیاتک تعویض می کند و همان گزینه های حافظه K10 Pro را ارائه می دهد.

گوشی های جدید اوپو

اندازه نمایشگر تقریباً یکسان است ، ۶.۵۹ اینچ، اما پنل به جای اولد، LCD است. نرخ تازه سازی همچنان ۱۲۰ هرتز است و حداکثر روشنایی تبلیغ شده ۶۰۰ نیت است. علاوه بر این، پنل با شیشه پاندا محافظت می شود و نه گوریلا گلس.

گوشی های جدید اوپو

تنظیمات دوربین پشتی شامل یک واحد اصلی ۶۴ مگاپیکسلی f/1.8، همان دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی f/2.2 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. در جلو، سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پرو را کپی می کند، اما دیافراگم را به f/2.1 تغییر می دهد.

گوشی های جدید اوپو
گوشی های جدید اوپو

همان سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع SuperVOOC 67 واتی، در این گوشی قرار دارد. نکته جالب این است که K10 5G همچنین دارای بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Dolby Atmos و موتور لمسی محور X است که توسط Razer تنظیم شده است.

این دو گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی ارائه می‌شوند، اما تفاوت کمی با یکدیگر دارند. قیمت استاندارد K10 5G از ( ۳۱۰ دلار) شروع می شود، در حالی که گزینه Pro با قیمت ( ۳۸۵ دلار) به فروش می رسد.

منبع : GSMarena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *