۰

معرفی بهترین بازی ها مانند Little Big Planet

بازی ها مانند Little Big Planet

بازی ها مانند Little Big Planet

بازی ها مانند Little Big Planet

Little Big Planet یک سری پلتفرمر پازلی است که توسط توسعه دهنده بریتانیایی Media Molecule ساخته شده و توسط سونی برای کنسول های پلی استیشن منتشر شده است.

در حالی که این فرنچایز به اندازه گذشته فعال نیست، طرفداران خوشحال خواهند شد که بدانند عناوین زیادی وجود دارند که گیم پلی و ابزارهای ایجاد مراحل مشابه را ارائه می دهند.

در این لیست، ما بهترین بازی‌های مانند Little Big Planet را برای بازی در سال ۲۰۲۲، از جمله بهترین بازی‌های Co-op مانند Little Big Planet برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ معرفی می‌کنیم.

Sackboy: A Big Adventure

بازی ها مانند Little Big Planet

اولین پیشنهاد ما به هر کسی که دلتنگ Little Big Planet است این است که سری اسپین آف پلتفرمر سه بعدی Sackboy: A Big Adventure برای پلی استیشن ۵ را بررسی کند.

در این بازی، بازیکنان کنترل Sackboy را در دست می‌گیرند، زیرا او قصد دارد Craftworld را از شر شرور Vex با کمک دوستانش در مسیر نجات دهد.

مانند Little Big Planet، این بازی دارای گزینه های سفارشی سازی گسترده ای برای طراحی Sackboy خود از جمله مواد مختلف، لباس ها و لوازم جانبی است.

به‌علاوه، کوآپ لوکال و هم آنلاین را برای حداکثر چهار بازیکن پشتیبانی می‌کند، در برخی از مراحل حتی نیاز به تعداد معینی بازیکن برای تکمیل است.

سری لگو

بازی ها مانند Little Big Planet

طرفداران Little Big Planet که به دنبال پلتفرمر خانواده پسند دیگری هستند، از کاوش در کاتالوگ گسترده بازی های دارای مجوز لگو لذت زیادی خواهند برد.

هر بازی بر اساس ویژگی های متفاوتی است، از مارول کامیکس گرفته تا دی سی، پارک ژوراسیک، هری پاتر و هر چیز دیگری.

جدیدترین قسمت Lego Star Wars: The Skywalker Saga است که هر نه فیلم این مجموعه را با شخصیت‌ها، تنظیمات و بخش های داستانی مربوطه را اقتباس می‌کند.

مانند Little Big Planet، بازی‌های لگو کنترل‌های ساده، اهداف ساده و گیم‌پلی معمولی را ارائه می‌کنند که بهترین لذت را با دوستان و خانواده می‌دهد.

سری Trine

بازی ها مانند Little Big Planet

یکی دیگر از سری‌هایی که اگر از پلتفرم‌های پازل کو-آپ لذت می‌برید، ارزش بررسی دارد، Trine است، به خصوص Trine اصلی و Trine 2 .

این بازی ها ماجراهای افسانه ای سه قهرمان جادویی شجاع را شرح می دهند: آمادئوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد.

این سه نفر با هم به نبرد با هیولاهای غول پیکر، کاوش در سیاه چال های خطرناک و حل پازل های پیچیده پلتفرمینگ با استفاده از ابزارها و توانایی های ویژه می پردازند.

در حالی که چیز زیادی برای سفارشی سازی وجود ندارد، هر بازی دارای یک درخت مهارت قوی است که به بازیکنان اجازه می دهد تا کارنامه هر شخصیت را گسترش دهند.

KeyWe

بازی ها مانند Little Big Planet

بازی بعدی KeyWe است، یک پلتفرم پازل دو نفره که در آن شما و یک شریک به عنوان پرندگان کارکنان پست به نام جف و دبرا بازی می کنید.

با همکاری کردن با یکدیگر، مجموعه‌ای از وظایف و کارهای کوچک مانند مرتب‌سازی نامه‌ها، تایپ نامه‌ها، ارسال بسته‌ها و موارد دیگر را در ازای امتیاز عملکرد در پایان هر شیفت انجام خواهید داد.

پرندگان می توانند برای انجام وظایف خود بپرند، بال بزنند، نوک بزنند تا وظایف خود را انجام دهند و مطمئن شوند که کارها فصل به فصل به خوبی انجام می شود.

و درست مانند Little Big Planet، بازیکنان برای سخت کوشی خود با مجموعه ای از لوازم مختلف قابل بازگشایی که شامل کلاه های مختلف، کوله پشتی و رنگ های پرنده است، پاداش می گیرند.

 

Phogs

بازی ها مانند Little Big Planet

از پرندگان کارگر دولتی گرفته تا توله سگ های به هم چسبیده، توصیه بعدی ما پلتفرمر Phogs با محوریت همکاری است.

در آن، دو بازیکن یک جفت سگ را کنترل می‌کنند که به یکدیگر متصل شده‌اند و در حال کاوش در محیط‌های رنگارنگ مملو از تنقلات، شیطنت‌ها و ماجراجویی هستند.

این بازی دارای سه دنیای منحصر به فرد با بیش از ۲۰ لول پلتفرم و پازل است که شما و شریکتان را ملزم می‌کند تا پارس کنید و راه خود را تا انتها باز کنید.

همچنین کلکسیون های مخفی برای یافتن پراکنده در هر مرحله وجود دارد که می توان از آنها برای خرید کلاه های جدید برای سگ های قرمز و آبی خود استفاده کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *