۰

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

دنباله مورد انتظار سونی برای انیمیشن پرفروش Spider-Man: Into the Spider-Verse تا ۲ ژوئن ۲۰۲۳ به تعویق افتاد. انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse قبلاً قرار بود در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ در سینماها اکران شود.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که اگرچه «Part One» از عنوان فیلم حذف شده است، اما همچنان این فیلم اولین دوز یک تجربه دو قسمتی است. Spider-Man: Across the Spider-Verse Part II قرار است در ۲۹ مارس ۲۰۲۴ عرضه شود.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

Spider-Man: Across the Spider-Verse اکنون کمی بیش از یک ماه زودتر از Madame Web، جدیدترین افزوده شده به دنیای در حال گسترش Spider-Man سونی، عرضه خواهد شد. مادام وب که به عنوان داستان منشأ یک روشن بین با توانایی های خاص توصیف می شود که به او اجازه می دهد دنیای عنکبوتی را ببیند، مادام وب در ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. در حالی که جزئیات فیلم عمدتاً یک راز باقی مانده است، طبق گزارش ها قرار است داکوتا جانسون در آن نقش آفرینی کند.
سونی همچنین تاریخ The Equalizer 3 را تعیین کرده است، که ستاره آمریکایی دنزل واشنگتن نیز آن را تایید کرده است. The Equalizer 3 در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ عرضه می شود. پس از نسخه اصلی ۲۰۱۴ و دنباله ۲۰۱۸، در صورت بازگشت فوکوا (پس از سال ۲۰۰۱)، The Equalizer 3 پنجمین همکاری واشنگتن و کارگردان آنتوان فوکوا خواهد بود. Training Day و بازسازی The Magnificent Seven در سال ۲۰۱۷). فیلم‌های اکولایزر، انتقام‌جویی هوشیارانه افسر سابق DIA، رابرت مک کال، بر اساس سریال تلویزیونی دهه ۱۹۸۰ به همین نام ساخته شده‌اند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *