۰

امکان بروزرسانی کنترلر Dualsense توسط ویندوز فراهم شد + دانلود برنامه

بروزرسانی کنترلر Dualsense

بروزرسانی کنترلر Dualsense

PlayStation برنامه ای را منتشر کرده است که به کاربران اجازه می دهد که ویندوز ۱۰ یا ۱۱ کامپیوتر را برای بروزرسانی کنترلر Dualsense منتشر کنند. قبلا، صاحبان کنترلر نیاز به یک کنسول PS5 برای دریافت به روز رسانی های سیستم عامل داشتند.

برنامه جدید، به طور مناسب با عنوان “Firmware Updater for Dualsense Wireless Controller”، در حال حاضر در وب سایت PlayStation در دسترس است. نصب برنامه بر روی کامپیوتر شما به شما این امکان را می دهد که آخرین بروزرسانی سیستم عامل را  با اتصال دستگاه از طریق یک کابل USB برای Dualsense نصب کنید.

صفحه رسمی دانلود برنامه

این کار پلی استیشن هیچ جای تعجب نداشت. در کنار این واقعیت که Dualsense در حال حاضر با PC از زمان انتشار آن در سال ۲۰۲۰ سازگار بود، سونی به آرامی تغییر کرده است تا بیشتر از IP های اول خود را در PC قرار دهد و در اواسط سال ۲۰۲۰ با Horizon Zero Dawn شروع می شود.

از آن به بعد، پورت های PC بازی های Days Gone و God of War به ترتیب ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ منتشر شد. در حالی که Uncharted: Legacy of Thieves Collection ،Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy، در اواخر سال جاری راه اندازی می شود. علاوه بر این، در ماه جولای، سونی Nixxes را به دست آورد، یک استودیو متخصص در پورت کردن بازی ها به PC.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *