۰

لیست تمام بازی های سری Watch Dogs به ترتیب انتشار

تمام بازی های سری Watch Dogs

تمام بازی های سری Watch Dogs

Watch Dogs یک سری بازی مدرن و جهان باز است که توسط یوبی سافت ساخته شده است که در آن بازیکنان نقش هکرهایی را بر عهده می گیرند که به دنبال تغییر جامعه به سوی بهتر از طریق افشای فساد شرکت ها هستند. بنابراین برای هر کسی که نمی‌داند چند بازی Watch Dogs وجود دارد، به خواندن ادامه دهید تا درباره جدول زمانی کامل و تمام بازی های سری Watch Dogs بیشتر بدانید. در این لیست، همه بازی‌های واچ داگز را به ترتیب عرضه بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام ترتیب را در این سری در سال ۲۰۲۲ بازی کنید.

سری اصلی :

Watch Dogs

تمام بازی های سری Watch Dogs

تاریخ عرضه : ۲۷ مه ۲۰۱۴

پلتفرم ها : Windows, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, Wii U

بازی اصلی Watch Dogs در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و بازیکنان را با آیدن پیرس، هکری که کلاه خاکستری به سر می کند و هوشیار در تلاش برای انتقام پس از قتل خواهرزاده اش بود، آشنا کرد.

داستان در یک رندر بسیار دقیق از شیکاگوی امروزی اتفاق می افتد و بر گیم پلی سبک اکشن ماجراجویی با POV سوم شخص تمرکز دارد.

قابل توجه ترین ویژگی بازی مکانیک هک آن است که به آیدن اجازه می دهد تا از گوشی هوشمند خود برای کنترل قطارها و چراغ های راهنمایی و همچنین نفوذ به سیستم های امنیتی، تلفن های همراه و حساب های بانکی استفاده کند.

پس از انتشار، Watch Dogs نقدهای مثبتی را برای گیم پلی و طراحی جهانی خود دریافت کرد، اما همچنین انتقاداتی در مورد مسائل فنی و کاهش گرافیک در مقایسه با تریلر های اولیه خود دریافت کرد.

در نهایت، این بازی به عنوان یک موفقیت تجاری شناخته شد که رکورد فروش روز اول یک بازی یوبی سافت را شکست و بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رساند.

Watch Dogs 2

تمام بازی های سری Watch Dogs

تاریخ عرضه : ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶

پلتفرم ها : Windows, PS4, Xbox One

دو سال بعد، Watch Dogs 2 منتشر شد و قهرمان جدیدی به نام مارکوس هالووی را به نمایش گذاشت، یک ادم فنی که به دنبال انتقام گرفتن از شرکتی است که در پشت سیستم نظارتی پیشرفته به نام ctOS قرار دارد.

مارکوس پس از پیوستن به یک گروه هکری به نام DedSec، قصد دارد زیرساخت های شرکت را از بین ببرد و اقدامات فاسد و تهاجمی آنها را افشا کند.

دنباله در یک نسخه تخیلی از منطقه خلیج سانفرانسیسکو اتفاق می افتد و گیم پلی سوم شخص جهان باز نسخه قبلی خود را با چند مورد اضافی قابل توجه حفظ می کند.

مارکوس ابزارهای بسیار بیشتری مانند پهپاد کنترل از راه دور در اختیار دارد. او همچنین می تواند از سلاح های کشنده و غیر کشنده استفاده کند و تکنیک های پارکوری را در حرکت خود بگنجاند.

Watch Dogs 2 با استقبال خوبی از سوی منتقدان روبرو شد و پیشرفت های آن را نسبت به نسخه اصلی را به راحتی نشان داد و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

Watch Dogs: Legion

تمام بازی های سری Watch Dogs

تمام بازی های سری Watch Dogs

تاریخ عرضه : ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰

پلتفرم ها : Windows, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

Watch Dogs: Legion سومین قسمت از مجموعه واچ داگز است و بازیکنان را به لندنی آینده و دیستوپیایی زیر نظر یک شرکت نظامی خصوصی ظالم می برد.

به جای بازی به عنوان یک قهرمان، بازی یک سیستم کاراکترهای قابل بازی چندگانه را معرفی می کند که در آن بازیکنان می توانند تقریباً هر NPC را که در دنیای باز ظاهر می شود به خدمت بگیرند.

برای پیشرفت در داستان، بازیکنان باید تیم‌هایی متشکل از هکرها، مزدوران، تعمیرکاران و مجرمان را سازماندهی و مدیریت کنند که پیشینه‌ها و مجموعه‌های مهارتی متنوع به نابود کردن منابع دشمن کمک می‌کنند.

این منجر به گیم‌پلی بازتر در مقایسه با نسخه های قبلی می‌شود، زیرا بازیکنان می‌توانند با استفاده از توانایی‌های منحصربه‌فرد NPC از تاکتیک‌های مختلفی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

پس از انتشار، Watch Dogs: Legion نقدهای متفاوت و مثبتی دریافت کرد زیرا منتقدان بر سر سیستم شخصیت‌های چندگانه، طراحی جهان باز و تنوع ماموریت‌ها این نسخه بازی واچ داگز اختلاف نظر داشتند.

DLC ها :

Watch Dogs

تمام بازی های سری Watch Dogs

Bad Blood – یک بسط داستانی یک سال پس از Watch Dogs که به دنبال سوء استفاده های ریموند کنی پس از خروج آیدن پیرس از شیکاگو می باشد. ده ماموریت داستانی، محتوای جانبی جدید و یک گجت ماشین RC را اضافه می کند.

Watch Dogs 2

تمام بازی های سری Watch Dogs

T-Bone Content Bundle – شامل یک درجه دشواری جدید «Mayhem» همراه با لباس و وسیله نقلیه بر اساس شخصیت اصلی واچ داگز به نام Raymond Kenney یا همان “T-Bone” است.

Human Conditions – سه داستان جدید در صنایع علم و پزشکی سانفرانسیسکو را در کنار ماموریت های همکاری جدید با کلاس دشمن جدید به نام Jammer اضافه می کند.

No Compromise – دارای یک ماموریت داستانی و همچنین لباس ها و سلاح های جدید برای مارکوس است.

Root Access Bundle – یک ماموریت جدید Zodiac Killer به همراه لباس‌ها، ماشین‌ها، اسکین ها و سلاح‌های مختلف اضافه می‌کند.

Psychedelic Pack – دارای یک لباس جدید به همراه اسکین های پهپاد، سلاح و ماشین مارکوس است.

Watch Dogs: Legion

تمام بازی های سری Watch Dogs

Bloodline – یک بسط داستانی ماه‌ها قبل از Legion که شامل بازگشت Aiden Pearce و Wrench از واچ داگز ۲ به عنوان شخصیت‌های قابل بازی است. ده ماموریت داستانی و محتوای جانبی جدید را اضافه می کند.

Assassin’s Creed – به‌روزرسانی‌ای که مأموریت‌ها، سلاح‌ها، توانایی‌ها و ابزارهایی با موضوع Assassin’s Creed را به همراه یک شخصیت قابل بازی جدید، عضو Assassin Brotherhood، Darcy Clarkson اضافه می‌کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *