۰

لیست تمام آهنگ های فیلم The Adam Project

لیست تمام آهنگ های فیلم The Adam Project

لیست تمام آهنگ های فیلم The Adam Project

لیست تمام آهنگ های فیلم The Adam Project

پروژه آدام یک فیلم ماجراجویی علمی تخیلی با بازی رایان رینولدز در نقش آدام رید، خلبانی است که برای نجات آینده سفری را آغاز می کند، اما موسیقی متن فیلم به طرز شگفت انگیزی دارای آهنگ های بازگشتی است. در حالی که پیش فرض یک طرح کلاسیک برای سفر در زمان است، فیلم یک درس زندگی برای کنار آمدن با مرگ والدین است.

 علیرغم اینکه فیلم در سال‌های ۲۰۵۰، ۲۰۲۲ و ۲۰۱۸ – به لطف سفر در زمان – می‌گذرد، موسیقی متن آهنگ‌های نوستالژیک مربوط به دهه‌های ۶۰ و ۷۰ را به نمایش می‌گذارد. شخصیت رینولدز (همچنین توسط واکر اسکوبل به عنوان شخصیت جوان‌ترش بازی می‌شود) ماهیت طعنه‌آمیز و تندخویی دارد که انتخاب آهنگ‌ها آن را تقویت می‌کند.

کارگردان و تهیه‌کننده، شاون لوی، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نمادین، از جمله Big Fat Liar، Cheaper by the Dozen، و Stranger Things را کارگردانی کرده است. لوی در گنجاندن کمدی هوشمندانه در فیلم ها بدون اینکه احساس زیاده روی کند، مهارت دارد. پروژه آدام این اثر را با قرار دادن تک خط ها و شوخی ها در صحنه های مبارزه شدید که توسط موسیقی متن بزرگ می شوند، در بر می گیرد.

موسیقی متن پروژه آدام شامل پیت تاونشند، لد زپلین و بوستون است که با نقش رایان رینولدز از آدام مطابقت دارد. از آهنگ ها به مقدار کم استفاده می شود و در طول فیلم دوباره استفاده می شود. این تاکتیک کار می کند زیرا به احساسات نوستالژی می افزاید و پیشرفت شخصیت آدام را به نمایش می گذارد که او با مرگ پدرش، لوئیس رید، با بازی مارک روفالو، بازیگر هالک MCU کنار می یابد. آهنگ Let My Love Open the Door توسط Pete Townshend از نظر استراتژیک استفاده می شود زیرا نسخه های قدیمی تر و جوان تر آدام خاطرنشان می کنند که این آهنگ مورد علاقه پدرشان بوده است. در اینجا همه آهنگ‌های موجود در موسیقی متن فیلم The Adam Project قرار دارد.

لیست تمام آهنگ های فیلم The Adam Project

لیست تمام آهنگ های فیلم The Adam Project

  • “Gimme Some Lovin” ساخته گروه Spencer Davis – فیلم را در حالی باز می کند که آدام (با بازی رایان رینولدز) یک سفینه فضایی را می دزدد و در حالی که تعقیب می شود در آسمان و یک کرم چاله پرواز می کند.
  • Let My Love Open The Door” نوشته پیت تاونشند – آدام (رایان رینولدز) در گاراژ پدرش در حال تعمیر زخم گلوله خود است در حالی که آهنگ روی استریو پخش می شود. آدام جوانتر (واکر اسکوبل) او را پیدا می کند و آنها به این موضوع پی می برند که این آهنگ مورد علاقه پدرشان است.
  • «Good Times Bad Times» اثر Led Zeppelin – سوریان و تیمش سعی می‌کنند آدام را دستگیر کنند و او را به سال ۲۰۵۰ برگردانند، یک فرد به صورت غافلگیرکننده به رایان رینولدز کمک می‌کند تا فرار کند.
  • “Gimme Some Lovin” توسط گروه Spencer Davis – این ترک دوباره در حالی پخش می شود که آدام آینده و آدام جوان در زمان سفر به سال ۲۰۱۸ در حالی که توسط سوریان و تیمش شکار می شوند. این یاد آور صحنه ابتدایی فیلم است.
  • «Foreplay/Longtime» از Boston – این آهنگ زمانی پخش می‌شود که تنظیم الکترومغناطیسی دتسگاه به خطر می افتد و هر چیز مغناطیسی شروع به کشیده شدن به سمت آن می کند. صحنه مبارزه نهایی بین آدام آینده، آدام جوانتر، پدرشان و سوریان رخ می دهد.
  • “Let My Love Open The Door” نوشته Pete Townshend – این ترک یک بار دیگر پخش می شود در حالی که شخصیت های فیلم، آدام و لورا برای “اولین بار” دوباره در سالن سخنرانی وقتی او گم می شود، دوباره بازی می کند. او را به سالن درست می برد. این آهنگ در تیتراژ پروژه آدام ادامه دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *