۰

واتساپ انجمن هایی را برای گردهم آوردن گروه های مشترک معرفی می کند

واتساپ

واتساپ

واتساپ امروز برنامه‌های خود را برای معرفی Communities، یک ویژگی برای گروه‌بندی گروه‌های علاقه‌مند مشابه، اعلام کرد.

جامعه ( Community ) در اصل مجموعه ای از گروه هاست. کاربران می‌توانند با افزودن گروه‌هایی با موضوع مشابه، یک انجمن ایجاد کنند. سپس مدیران انجمن می‌توانند گروه‌های درون آن را مدیریت کرده و به همه گروه‌ها پیام ارسال کنند. به این ترتیب مکالمات فردی مرتبط با آن گروه می تواند ادامه یابد و در عین حال اعلامیه هایی دریافت کند که بر همه گروه ها به طور همزمان تأثیر بگذارد. Community ها از رمزگذاری سرتاسر پشتیبانی خواهند کرد.

واتساپ

در مورد قابلیت کشف، واتساپ گفته است که برخلاف سایر برنامه ها امکان جستجو یا کشف Community جدید را اضافه نخواهد کرد. این شرکت همچنین در تلاش برای کاهش انتشار اطلاعات نادرست در گروه‌های اجتماعی، توانایی ارسال پیام‌ها را از محدودیت فعلی پنج به تنها یک گروه در یک زمان کاهش می‌دهد.

واتساپ همچنین اعضای یا ادمین‌های انجمن را ممنوع می‌کند و در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرقانونی، خشونت‌آمیز یا نفرت‌انگیز در انجمن، انجمن را منحل می‌کند.

WhatsApp همچنین بهبودهایی را در نحوه کار گروه های فردی، صرف نظر از اینکه بخشی از یک جامعه هستند یا خیر، معرفی می کند.

واتساپ

گروه‌ها اکنون می‌توانند برای پیام‌ها واکنش‌های ایموجی داشته باشند، بنابراین اعضا می‌توانند بدون ارسال پیام‌های ایموجی جداگانه به یک پیام خاص واکنش نشان دهند. مدیران می‌توانند پیام‌ها را در یک گروه حذف کنند، که سپس از دستگاه همه حذف می‌شوند. اشتراک‌گذاری فایل برای پشتیبانی از فایل‌های تا اندازه ۲ گیگابایت در حال ارتقا است. در نهایت، تماس صوتی اکنون از حداکثر ۳۲ عضو پشتیبانی می کند.

ویژگی‌های جدید این هفته برای گروهی منتخب از کاربران عرضه می‌شود و به آرامی برای سایرین نیز گسترش می‌یابد.

منبع : blog.whatsapp

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *