۰

معرفی بهترین بازی‌ها مانند DayZ

بهترین بازی‌ها مانند DayZ

بهترین بازی‌ها مانند DayZ

DayZ که در ابتدا به عنوان یک مد ARMA 2 در نظر گرفته شد، به یکی از برترین بازی‌های بقای سندباکس تبدیل شد که به دلیل گیم‌پلی ، سقف مهارت بالا و سرور های بازیکن محور شناخته شده است.

بنابراین اگر به دنبال بهترین بازی‌هایی مانند DayZ هستید که دارای گیم‌پلی چندنفره PvP و گیم‌پلی بقای زامبی هستند، به جای درستی آمده‌اید.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بعضی از بهترین بازی‌ها مانند DayZ بپردازیم؛ پس با کنترل امجی همراه باشید.

DeadPoly

بهترین بازی‌ها مانند DayZ

اولین بازی در لیست ما DeadPoly است، یک گیم شوتر بقای زامبی با سیستم های ساخت و ساز و کرفتینگ و ساخت پایگاه.

هدف اصلی بازی زنده ماندن در یک سرور تک نفره، co-op یا چند نفره آنلاین است که مملو از دشمنان مرده، منابع گرانبها و سلاح/زره است.

مانند DayZ، بازی DeadPoly دارای چرخه روز/شب، چت صوتی و سلاح های نیمه واقعی با مدل های مختلف است.

در حالی که گرافیک بسیار کمتر از DayZ واقع گرایانه است، این بازی یک جایگزین عالی جدید است که تعداد بازیکنان آن همچنان در حال رشد است.

Deadside

بهترین بازی‌ها مانند DayZ

Deadside یکی دیگر از بازی های شوتر چندنفره هاردکور است که به تازگی منتشر شده و هنوز در حال یافتن جای خود است و در یک جهان باز گسترده با پتانسیل گیم پلی بی حد و حصر اتفاق می افتد.

در آن، بازیکنان محیط‌های پسا آخرالزمانی را که به‌طور واقع‌گرایانه رندر شده‌اند را بررسی می‌کنند که پر از NPC‌ها و سایر بازیکنانی است که برای منابع و تجهیزات یکسانی به یکدیگر شلیک می‌کنند.

هیچ زامبی در این بازی وجود ندارد، بلکه راهزنان ، نیروهای امنیتی، آدمخوارها و گروه های معمول بازیکنان دشمن وجود دارد.

در نهایت، بازیکنان می‌توانند به یک نقشه وسیع با مساحت ۲۲۵ کیلومتر مربع از جنگل‌های انبوه، شهرک‌های متروکه، جاده‌ها و رودخانه‌ها دسترسی پیدا کنند.

Hunt Showdown

بهترین بازی‌ها مانند DayZ

به طرفداران DayZ توصیه می‌کنیم که Hunt: Showdown را برای نبردهای پر تنش PvP که بر روی اسلحه و کنترل نقشه استراتژیک تمرکز دارند، بررسی کنند.

در هر مسابقه شما نقش یک شکارچی جایزه بگیر را به عهده می گیرید، در حالی که شما و تیمی از بازیکنان در محیط های باتلاقی Louisiana Bayou غرق در هیولا قدم می زنید.

هدف، شکار این موجودات قبل از این است که تیم دشمن بتواند با ردیابی ، جمع آوری منابع این کار را بکند و با جلوگیری از انجام این کار توسط شکارچیان رقیب برنده بازی بشود.

با حذف موفقیت آمیز هیولاها، مقداری XP همراه با جوایز جدیدی مانند وسایل و آیتم ها برای شخصیت شما به ارمغان می آورد.

۷ Days to Die

بهترین بازی‌ها مانند DayZ

۷ Days to Die یکی دیگر از بازی‌های کلاسیک بقای زامبی‌ها است که در سال ۲۰۱۳ و همزمان با بازی DayZ در Steam Early Access منتشر شد.

ترکیبی رضایت‌بخش از دفاع از برج، نقش‌آفرینی، و گیم‌پلی بقا با تأکید بر ساخت ابزار و ساخت سرپناه را ارائه می‌کند.

مبارزات PvP نیز وجود دارد، اگرچه نگرانی اصلی شما گروه های زامبی است که تعداد آنها افزایش می یابد و هر چه بیشتر در بازی پیشرفت کنید قدرتمندتر می شوند.

در حالی که ۷ Days to Die آنچنان که طرفداران می‌خواهند به‌روزرسانی نمی‌شود، در حال حاضر محتوای زیادی برای جستجو برای بازیکنان جدیدی وجود دارد که برای اولین بار آن را انتخاب می‌کنند.

Valheim

بهترین بازی‌ها مانند DayZ

در حالی که هیچ زامبی را در بازی Valheim با تم وایکینگ پیدا نمی‌کنید، جانوران ماورایی زیادی برای مبارزه در بازی وجود دارند.

این بازی که به‌عنوان یک بازی مشارکتی برای بقا با محوریت PvE معرفی می‌شود، شما و دوستانتان را در حال کاوش در یک مپ عظیم در دهمین جهان نورس قرار می دهد.

محیط‌ها مملو از منابع دست‌نخورده‌ای هستند که باید از آن‌ها استفاده کرد تا قهرمان وایکینگ شما سیر، استراحت و در برابر حملات دشمن در امان بماند.

تا این مرحله، بازی دارای یک سیستم پایگاه سازی است که شما را در حال ساخت خانه های بلند و پر کردن آنها با مبلمان، استحکامات و میزهای کار مختلف برای تمام نیازهای وایکینگی خود می بیند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *