۰

آموزش قرار دادن رله های ارتباطات آبی در بازی فورتنایت

آموزش قرار دادن رله های ارتباطات آبی در بازی فورتنایت

آموزش قرار دادن رله های ارتباطات آبی در بازی فورتنایت

چالش قرار دادن رله‌های ارتباطی آبی در فورتنایت در نزدیکی Logjam Lumberyard یک کوئست دو قسمتی در سیزن ۲، چپتر ۳ است که به شما مقدار قابل توجهی XP را برای تلاش نسبتا کمی به شما می‌دهد. مانند هر چالشی که شما را به لبه‌های نقشه می‌برد، مطمئن شوید که این چالش را بلافاصله پس از فرود آمدن انجام دهید. در بیشتر موارد، اولین موج طوفان شما را از ادامه تلاش خود باز می دارد.

نحوه قرار دادن یک دستگاه آپلینک در Logjam Lumberyard

جای تعجب نیست که قرار دادن یک دستگاه آپلینک در Logjam Lumberyard در واقع به معنای رسیدن به Logjam Lumberyard است. در قسمت شمال غربی نقشه، غرب Shifty Shafts و درست در ساحل شمال شرقی دریاچه بزرگ قرار دارد. اولین کار شما فقط فعال کردن دستگاه uplink است. به ساحل شمال شرقی بروید، نزدیک جایی که رودخانه به دریاچه می رسد، و دستگاه را خواهید دید که هولوگرام آبی یک سیگنال ارتباطی را نشان می دهد. با آن تعامل کنید تا ۲۳۰۰۰ XP دریافت کنید و به مرحله بعدی بروید.

آموزش قرار دادن رله های ارتباطات آبی در بازی فورتنایت

آموزش قرار دادن رله های ارتباطات آبی در بازی فورتنایت :

وظیفه بعدی شما استقرار سه رله ارتباطی آبی در اطراف دریاچه است. نقاط رله در آب اطراف دریاچه پراکنده شده اند و با هاله ای درخشان برجسته می شوند، بنابراین به سختی می توان آنها را از دست داد. مانند سایر کوئست ها ، آنها نیز در نقشه کوچک شما به عنوان علامت تعجب نشان داده می شوند. ما آنها را بیشتر در وسط دریاچه، درست در شمال و جنوب رودخانه در هر طرف یافتیم.

اگر قایق دارید سوار قایق شوید یا در دریاچه شنا کنید تا آنها را پیدا کنید. بیش از سه نقطه رله در دریاچه وجود دارد، بنابراین فقط نزدیک‌ترین مکان‌ها را پیدا کنید و با آنها تعامل کنید تا دستگاه‌ها را مستقر کنید. شما ۲۳۰۰۰ XP دیگر دریافت خواهید کرد و کودست بعدی را در Resistance Challenge باز خواهید کرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *