۰

جالب ترین وسایل جانبی اپل که شاید نمی دانستید !

وسایل جانبی اپل

امروزه برای تمامی امور خود از گوشی های موبایل هوشمند استفاده می کنیم که هر کدام به نوبه خود کارایی متفاوتی دارند . گوشی های آیفون نیز لوازم جانبی جالبی دارند که با خرید و داشتن هر کدام می توانید استفاده بیشتری از گوشی آیفون خود داشته باشید زیرا داشتن گوشی آیفون برای هر شخص لذت بخش می باشد پس بهتر است این لوازم جانبی را نیز بیابید و جهت خرید هر کدام اقدام کنید.

استند نگه دارنده روی دوچرخه

اگر اهل ورزش هستید و به دوچرخه سواری علاقه زیادی دارید و برای کارکردن با گوشی آیفون خود حین دوچرخه سواری ترس دارید با خرید یک پایه نگهدارنده آیفون دیگر این مشکل را ندارید . با خرید و نصب یک پایه نگهدارنده روی فرمان دوچرخه خود می توانید از داشتن یک گوشی آیفون لذت ببرید . این استند ها معمولا قفل خاصی دارند که به پایه دوچرخه متصل می شوند و گوشی شما را با گیره های کناری محکم در خود نگه می دارد.

اپل واچ ( ساعت های هوشمند)

اگر به محصولات اپل بسیار علاقه مند هستید می توانید علاوه بر گوشی آیفون ؛ اپل واچ را نیز برای خود خریداری کنید. این محصول نیز می تواند یکی از لوازم جانبی محبوب در کنار گوشی های آیفون به حساب بیاید که هر شخص تمایل به خرید آن را دارد و ساعت و مدل گوشی خود را ست می کند که بسیار جالب و خاص می باشد.

استابلایزر

اگر برای عکس گرفتن با گوشی ها آیفون خود همیشه مشکل لرزش دست را دارید می توانید استابلایزر با کیفیت خریداری کرده و با نصب گوشی آیفون خود درون آن دیگر مشکل لرزش هنگام عکس گرفتن را ندارید و لحظات زیبای خود را به بهترین کیفیت ثبت خواهید کرد.

شارژر Mag Safe Duo

با خرید شارژر  Mag Safe Duo می تونید علاوه بر گوشی آیفون خود اپل واچ را نیز به  طور همزمان شارژ کنید. این شارژر ۱۵ وات نیرو داشته و به سریعترین زمان گوشی یا ساعت هوشمند شما را شارژ می کند. شما به طور عادی ۱ ساعت و نیم زمان نیاز دارید تا از طریق شارژر سیم دار گوشی خود را شارژ کنید ولی با داشتن شارژر  Mag Safe Duo در کمتر از یک ساعت ۵۰ درصد باتری گوشی شما شارژ می شود.

ایرتگ اپل

اگر جزء آن دسته اشخاصی هستید که مدام گوشی خود را فراموش می کنید و در هر مکانی که می روید  آیفون خود را جا می گذارید و گاهی فراموشتان می شود که آن را کجا گذاشته اید می توانید ایرتگ خریداری کرده و از طریق بلوتوث گوشی خود را پیدا کنید. این محصول می تواند جزء جالب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی آیفون باشد. ایرتگ ها بسیار کوچک هستند و به راحتی می توان آن را همراه خود همیشه در جیب یا کیف خود قرار دهید.

گاهی ممکن است گوشی  روی میز کار شما قرار گرفته و به طور اتفاقی لیوان آب روی گوشی بیفتد و گوشی آیفون شما خیس شود در نگاه اول دیدن این صحنه بسیار وحشتناک به نظر می رسد ولی با داشتن قاب گوشی ضد آب نگرانی شما برطرف شده زیرا این قاب ها از عبور آب به بدنه گوشی محافظت خواهند کرد. همچنین با نصب این قاب می توانید در عمق آب و یا در استخرها گوشی آیفون خود را همراه خود برده و از خود عکس بگیرید.

چاپگر عکس و فیلم

اگر شما هم جزء علاقه مندان عکاسی و فیلم برداری هستید و از هر صحنه ای عکس می گیرید می توانید با خرید یک چاپگر عکس برای گوشی آیفون خود به راحتی در همان لحظه عکس های گرفته شده را چاپ کنید.

گیم پد

علاقه مندان به بازی های اکشن و جذاب رایانه ای می توانند با خرید گیم پد با کیفیت گوشی آیفون خود را به صفحه بازی تبدیل کنند و یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون محسوب می شود.

هندزفری بلوتوث

اگر بخواهیم یکی دیگر از لوازم جانبی واجب و ضروری را نام ببریم بی شک به هندزفری بلوتوثی اشاره خواهیم کرد . این هندزفری ها از طریق بلوتوث به گوشی آیفون شما متصل شده و به هنگام رانندگی می توان از آنها استفاده کرد .

کیبورد همراه بلوتوثی

اگر از ورد زیاد استفاده می کنید یا نویسنده هستید کیبورد بلوتوثی می توانید یکی از بهترین اکسسوری های همراه برای آیفون باشد. این کیبورد ها کوچک بوده و به آسانی قابل حمل است که از طریق بلوتوث به گوشی آیفون شما متصل می شوند.

پاور بانک یا شارژ همراه

یکی دیگر از ضروری ترین لوازم آیفون که نیاز همیشگی کاربران است پاور بانک همراه می باشد که پاور بانک های گوشی آیفون خود مدل های مختلفی دارند و هر کدام بسته به ظرفیت خود کاربردی هستند و قیمت های مختلفی دارند. با خرید یکی از پاور بانک ها برای همیشه با اتمام رسیدن شارژ گوشی خود خداحافظی کنید.

در مجموع می توان گفت اگر گوشی آیفون دارید از سایر لوازم جانبی در کنار آن استفاده کنید و از امکانات گوشی آیفون خود نیز نهایت استفاده را ببرید. این گوشی ها امروزه بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته که با خرید هر کدام از این لوازم از اروس دیجیتال می توانید گوشی خود را هر کجا که هستید همراه خود برده حتی برای شنا در استخرهای بزرگ.

حال بعد از تمامی این لوازم جانبی ممکن است چند سوال در ذهن شما ایجاد شود که :

لوازم جانبی خوب و با کیفیت را از کجا بخریم؟

و یا چه لوازمی جزء اصلی ترین لوازم جانبی هستند ؟

از کدام فروشگاه اینترنتی این محصولات را تهیه کنیم؟

برای پاسخ به تمامی سوالات و مشاهده تمامی محصولات به همراه مشخصات و قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال مراجعه کنید چرا که این فروشگاه دارای نماد معتبر بوده و تمامی محصولات خود را گارانتی می کند . همچنین کیفیت و ساختار و تمامی مشخصات محصولات را در سایت خود دارد که شما می توانید قبل از خرید اطلاعات کافی را کسب کنید.

اروس دیجیتال خدماتی نظیر مرجوع کردن محصول ، پرداخت درب منزل و ارسال درب منزل به سریع ترین روش خرید و مشاوره قبل از خرید را برای شما عزیزان در نظر گرفته تا خریدی امن و با اطمینان داشته باشید .

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *