۰

استودیو Vicarious Visions رسما با Blizzard Entertainment ادغام شد

استودیو Vicarious Visions

استودیو Vicarious Visions

وقتی صحبت از استودیوهای توسعه‌دهنده‌ای می‌شود که رابطه مثبت طولانی‌مدتی با ناشران خود داشته‌اند، تعداد کمی از آنها از سابقه‌ای مانند استودیو Vicarious Visions لذت برده‌اند. Vicarious Visions که از سال ۱۹۹۸ با اکتیویژن کار می کرد، نقشی اساسی در انتقال و توسعه چندین عنوان پرچمدار اکتیویژن به کنسول های دستی و نسل قبلی ایفا کرد. مشارکت آنها منجر به خرید شرکت Activision در سال ۲۰۰۵ شد. پس از ۱۵ سال با Activision، Vicarious Visions فصل جدیدی را به عنوان بخشی از Blizzard Entertainment پس از ادغام این دو شرکت آغاز می کند.

شاید چیزی که Vicarious Visions بیشتر به خاطر آن شناخته شده بود، مدیریت ظریف سری Pro Skater تونی هاوک بود. این نسخه مسئول انتقال تمامی نسخه‌های اصلی در سری Pro Skater بود، که از سال ۲۰۰۱ با انتشار Pro Skater 2 تونی هاوک در GBA شروع شد و با Proing Ground تونی هاوک در DS در سال ۲۰۰۷ پایان یافت. در سال ۲۰۱۷، با Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و دوباره در سال ۲۰۲۰ با Pro Skater 1+2 از Tony Hawk به موفقیت‌هایی دست یافت، هر دو بازی بازسازی‌کننده‌های چند بازی اول سری مربوطه خود هستند.

هنگامی که اکتیویژن و ویوندی، شرکت مادر آن زمان بلیزارد، در سال ۲۰۰۸ با یکدیگر ادغام شدند و اکتیویژن بلیزارد را تشکیل دادند، دارایی های آنها متقابلاً منحصر به فرد شد. پس از استقلال آنها از Vivendi در سال ۲۰۱۳، این دو نهاد جدا باقی ماندند و بلیزارد روی عناوین خود و Activision روی IP های خود کار می کرد. امروز اعلام شد که استودیوی Vicarious Visions از سمت اکتیویژن به سمت بلیزارد حرکت خواهد کرد و عملاً استودیو را در شرکت ادغام خواهد کرد.

با حرکت رو به جلو، استودیو  Vicarious Visions خود را “به طور کامل” وقف بلیزارد و توسعه عناوین آن خواهد کرد، نه دیگر به عنوان یک توسعه دهنده اصلی. ادغام Vicarious Visions و Blizzard آنقدرها هم که به نظر می رسد عجیب نیست. در طول سال ۲۰۲۰، شایعاتی مبنی بر ساخت ریمستر Diablo 2 با عنوان Diablo 2: Resurrected وجود داشت. بر اساس شایعات، Vicarious Visions به عنوان توسعه‌دهنده اصلی پروژه، هدایت این پروژه را بر عهده خواهد گرفت.

استودیو Vicarious Visions

این ادغام می تواند به معنای توسعه تمام وقت ریمستر Diablo 2 در کنار چندین پروژه دیگر که بلیزارد در اختیار دارد باشد. با توجه به اینکه بلیزارد اخیراً به دلیل مدیریت نادرست بازی بازسازی شده Warcraft 3: Reforged در مشکلاتی قرار گرفته است، بلیزارد ظاهراً تمام تلاش خود را می کند تا از کیفیت عناوین آینده خود اطمینان حاصل کند. با ثابت ماندن توسعه Overwatch 2، فرض بر این است که Vicarious Visions به توسعه آن در بلیزارد کمک خواهد کرد.

متأسفانه برای طرفداران Tony Hawk’s Pro Skater 1+2، برنامه های بعدی DLC آینده شامل محتوای Pro Skater 3 Tony Hawk اکنون در بلاتکلیفی گیر کرده است. امید برای توسعه آینده تونی هاوک از بین نمی رود زیرا اکتیویژن هنوز استودیوی Beenox خود را دارد. Beenox با پورت سوییچ خود در سه‌گانه Crash Bandicoot N. Sane و کمک‌های خود به Crash 4: It’s About Time که بسیار تحسین شده است، در حال پیشرفت بوده است. از آنجایی که Beenox در کنار Vicarious Visions بازی Pro Skater 1+2 از Tony Hawk را توسعه داده است، حدس محکمی است که آنها مسئولیت پیشرفت‌های بیشتر را بر عهده خواهند داشت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *