۰

مارک والبرگ فیلم جدید Father Stu را مهم‌ترین فیلم حرفه‌ای خود می‌داند

فیلم جدید Father Stu

فیلم جدید Father Stu

مارک والبرگ، ستاره فیلم جدید Father Stu، فاش می‌کند که چرا فکر می‌کند این فیلم مهم‌ترین فیلم حرفه‌ای او تا به امروز بوده است. پدر استو با هدایت اولین بار کارگردانی روزالیند راس، داستان واقعی پدر استوارت لانگ را دنبال می‌کند، یک کشیش بوکسور که الهام بخش بسیاری از مردم در سفر خود از خودویرانگری به رستگاری بود. در تمام این مدت، او از یک بیماری دژنراتیو عضلانی به نام میوزیت بدن رنج می برد.

در کنار والبرگ که نقش قهرمان داستان را بازی می‌کند، این فیلم دارای بازیگران مکملی است که شامل بازیگرانی مانند جکی ویور (Silver Linings Playbook) و مل گیبسون (Braveheart، Mad Max) می‌شود که نقش والدین استوارت را بازی می‌کنند. ترزا رویز، نیکو نیکوترا، آنی لی و کودی فرن نیز در این فیلم حضور دارند. پدر استو اولین نقش بلند والبرگ پس از فیلم پرفروش ماجراجویی Uncharted در فوریه است که او را در کنار تام هالند از Spider-Man: No Way Home قرار داد.

در مصاحبه اخیر با TODAY، والبرگ به بحث درباره نقش پدر استو می نشیند و فاش می کند که از نظر او، این فیلم مهم ترین فیلم حرفه ای او تاکنون بوده است. او توضیح می‌دهد که فیلم را زمانی ساخته است که «سفر معنوی» خودش را دنبال می‌کرده و آن را «بزرگ‌ترین» نقشی می‌داند که تا به حال بازی کرده است. او همچنین اشاره می کند که فیلم پدر استو اولین فیلمی بود که او مجبور شد برای ساخت آن فراتر از همیشه عمل کند. نقل قول کامل او را در زیر ببینید:

من در زمان مهمی در خودم بودم، در سفر معنوی خودم، و مطمئناً این مهم‌ترین فیلمی است که تا به حال بازی کرده ام. بدیهی است که این بهترین نقشی است که تا به حال بازی کرده ام. این اولین باری است که برای ساختن یک فیلم واقعا مجبور شدم راه بیشتری را طی کنم. من نقاط عطف زیادی داشته ام، تجربیات چشم باز، چیزهایی که یاد گرفته ام و به نوعی مرا تحت تأثیر قرار داده اند و به من کمک کرده اند تا به موقعیتی برسم که اکنون در آن هستم. خب، چگونه می توانم از پلتفرمی که اکنون دارم برای انجام خدمات استفاده کنم. بنابراین، دریافت سخن استو، ادامه تبلیغ پیام او، و فقط تشویق مردم به تمرکز بیشتر بر ایمان و امید داشتن. مطمئناً بی دلیل در این موقعیت قرار نگرفتم. فقط باید بیشتر کار کنم.

فیلم جدید Father Stu

تهیه کنندگی پدر استو برای این بازیگر نامزد اسکار کار آسانی نبود، زیرا در نهایت مجبور شد پول خود را در این پروژه بگذارد. این، همراه با این واقعیت که والبرگ برای این نقش ۳۰ پوند اضافه کرد، نشان دهنده تعهد او به پروژه است. از آنجایی که خود یک کاتولیک فداکار مادام العمر است، واضح است که والبرگ تشابهاتی را بین سفر ایمانی خود و لانگ ترسیم کرد و از تجربیات خود برای کمک به آماده شدن برای این بخش و ارسال پیامی مهم به افرادی که درگیر مبارزات مشابهی هستند استفاده کرد.

والبرگ در اوایل دوران حرفه‌ای خود پس از حضور موفقیت‌آمیز در «The Basketball Diaries» در کنار لئوناردو دی کاپریو و در فیلم «شب‌های بوگی» ساخته پل توماس اندرسون در سال ۱۹۹۷، خود را به عنوان یک بازیگر تثبیت کرد. در حالی که او بیشتر به سمت نقش‌های اکشن اخیر گرایش داشته است (Uncharted، Spenser Confidential)، او چندین چهره واقعی را در طول سال‌ها در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند درام The Fighter و Lone Survivor در سال ۲۰۱۳، و Deepwater Horizon در سال ۲۰۱۶ به تصویر کشیده است. برای ذکر چند مورد با این حال، پدر استو به وضوح به عنوان یک پروژه پرشور برای این بازیگر برجسته است، و به عنوان سرمایه‌دار فیلم، والبرگ مطمئناً امیدوار است که وقتی فیلم در سینماها به نمایش در می‌آید، شور و شوق در او موج بزند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *