۰

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قسمتی تاریک تر از این قهرمان را نشان می دهد

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

طرفداران مارول که برای اکران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شمارش معکوس می کنند، اکنون نگاه جدیدی به فیلم دارند. Fandango فیلم جدیدی را منتشر کرده است که شامل مصاحبه هایی با بازیگران و کارگردان Sam Raimi است.

این فیلم با صدایی از دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) شروع می‌شود که می‌گوید: «من کاری را که باید برای محافظت از دنیایمان انجام می‌دادم، انجام دادم». در طول صداگذاری، کلیپ هایی نمایش داده می شود که قبلا در دو تریلر فیلم دیده شده بود. کامبربچ می‌گوید: «به‌طور غیرقابل تصوری هیجان‌انگیز است، جایی که ما در این فیلم می‌رویم، فوق‌العاده‌ترین فاز جدید مارول است». سپس فیلم تصویری از صحبت استرنج با واندا ماکسیموف (الیزابت اولسن) در مورد آنچه در مورد چندجهانی می داند را نشان می دهد. اولسن در طی مصاحبه ای در مورد چگونگی رفتن شخصیت های فیلم به جهان های مختلف صحبت می کند. اولسن می گوید: «باز کردن قفل چندجهانی، جعبه پاندورا بزرگی را ایجاد می کند.

سپس کلیپ دیگری از وانگ (بندیکت وانگ) نشان داده می‌شود که به استرنج می‌گوید چگونه دری را باز کرده است، و آنها نمی‌توانند مطمئن باشند که چه کسی از آن عبور کرده است. وونگ گفت: «من فکر می‌کنم تماشاگران شگفت‌زده خواهند شد. این واقعیت‌های دیگر تعداد زیادی از این شخصیت‌های جدید را دعوت می‌کنند.» همانطور که وونگ شخصیت‌های جدید فیلم را توصیف می‌کند، کلیپی که قبلاً دیده شده بود، نشان می‌دهد که طرفداران فکر می‌کنند که پاتریک استوارت در نقش پروفسور خاویر از فیلم‌های مردان ایکس دوباره نقش خود را به عنوان پروفسور خاویر تکرار می‌کند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

سپس ریمی درباره اینکه داستان چندجهانی فیلم چقدر بزرگ است، مصاحبه می کند. او همچنین در مورد اینکه چگونه دکتر استرنج و جادوگر اسکارلت دو تا از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای مارول هستند و اینکه چگونه فیلم آنها را با هم جفت می‌کند صحبت می‌کند. سپس فیلم به مصاحبه با کامبربچ برمی‌گردد که در مورد اینکه چگونه فضای فیلم تاریک‌تر خواهد شد، به خصوص با کارگردانی رایمی صحبت می‌کند. رعیمی گفت: “ما می خواستیم به هواداران آنچه را که می خواستند بدهیم، نه دقیقاً آن چیزی که آنها انتظار داشتند.”

این فیلم همچنین Chiwetel Ejiofor در نقش Karl Mordo، Xochitl Gomez در نقش America Chavez، Michael Stuhlbarg در نقش Nicodemus West و Rachel McAdams در نقش Christine Palmer بازی خواهند کرد. فیلمنامه این فیلم توسط مایکل والدرون نوشته شده است که او همچنین نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال Loki از دیزنی + Marvel است.

Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ ۶ مه در سینماها نمایش داده می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *