۰

سرعت Flash یک نقطه ضعف دارد که می تواند در چند ثانیه او را بکشد

سرعت Flash

سرعت Flash

در حالی که سرعت Flash می تواند بر روی هر شروری که با آن برخورد می کند تاثیر بگذارد و در نهایت آن را شکست دهد، این قدرتی که توسط Scarlet Speedster استفاده می شود یک نقطه ضعف دارد که می تواند او را در چند ثانیه بکشد.

در کمیک The Flash #163 توسط پت مک گریل و ران لیم، سومین فلش دی سی، والی وست، هدیه ای از یک “عمو توبی” مرموز دریافت می کند که به گمان او یکی از بستگان همسرش، لیندا است. با این حال، وقتی لیندا از والی می پرسد که چرا قبلاً عمو توبی را ملاقات نکرده است، فلش نسبت به هدیه بدبین می شود و قبل از رفتن به رختخواب آن را برای آخرین بار بررسی می کند. مطمئنا، این «عمو توبی» وجود نداشت، زیرا نامی برای شخصیت شروری بود که در واقع بمبی را به شکل مخفی برای فلش فرستاد.

فلش به سرعت ماده منفجره را تنها چند ثانیه قبل از منفجر شدن به یک فاصله امن می رساند، اما پس از آن متوجه می شود که او تنها قهرمانی نبوده که هدف قرار گرفته است. چند نفر از اعضای لیگ عدالت از جمله بتمن، سوپرمن، فانوس سبز و آکوامن نیز بمب‌های مخفی ارسال کردند که همگی در کمتر از یک ثانیه منفجر می‌شدند. بنابراین، فلش به همه مکان‌هایشان زوم کرد و قبل از اینکه دوستانش بدانند در خطر هستند، مواد منفجره مرگبار را پیدا کرد، اگرچه فلش خود را با خطر واقعی مرگ پس از نجات یک قهرمان خاص مواجه کرد که ربطی به بمب نداشت.

وقتی فلش به اقیانوس به سمت آتلانتیس فرو رفت تا بمبی را که به سمت آکوامن ناآگاه پرتاب می شد، بگیرد، خود را در معرض خطر بزرگی برای کشته شدن قرار داد ، فراتر از این واقعیت که آب می‌توانست آنقدر سرعت او را کاهش دهد که در انفجار بمب گرفتار شود. همانطور که او پس از خنثی شدن این تهدید توضیح داد، تنفس فلش با استفاده از سرعت فوق العاده خود به همان اندازه تسریع می شود. از آنجایی که او سریعتر از یک چشم به هم زدن حرکت می کرد، حتی کوچکترین ورودی آب به ریه او نیز می توانست او را در عرض چند ثانیه بکشد، زیرا تنفس سریع او باعث می شد ریه هایش در یک لحظه پر از آب شوند.

سرعت Flash

این ضعف، فلش را در برابر هر شروری که نقشه ای برای استفاده از آن علیه او طراحی کند، به شدت آسیب پذیر می کند. اگر فلش در یک ظروف پر از آب به دام بیفتد، حتی تلاش برای استفاده از توانایی اش به طور بالقوه باعث مرگ او می شود زیرا خطر غرق شدن او به شدت افزایش می یابد زیرا تنفس او برای مطابقت با استفاده از قدرتش شتاب می گیرد. به علاوه، این ضعف به این معناست که اگر فلش خود را در یک اتاق بدون هوا که توسط یکی از دشمنانش ساخته شده است بیابد، اگر بخواهد از قدرت خود برای فرار استفاده کند، در چند لحظه خفه می شود.

در حالی که فلش در حبس نفس خود به اندازه کافی موفق بود تا بمب را زیر آب را منفجر کند و به سطح آب بازگردد، ممکن است زمانی فرا برسد که او نتواند این کار را انجام دهد. در این شماره، فلش از اقیانوس بیرون آمد که به شدت نفس نفس می زد زیرا مدت زمانی که او در زیر آب سپری کرد تقریبا برای او بسیار زیاد بود. اگر یک شرور موقعیتی عمدی شبیه به این را ایجاد کند که در آن فلش از اکسیژن دور بماند ، در عرض چند ثانیه کشته می‌شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *