۰

ریلمی ۹ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار شد

ریلمی ۹

ریلمی 9

ریلمی ۹ جدید ممکن است شما را وادار به پاسخ “نه” کند. این را با Realme 9 5G اشتباه نگیرید، این دو به هم مرتبط هستند اما متفاوت هستند. برای شروع، مدل جدید یک تلفن ۴G است که به جای Dimensity 810 از اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند. هر دو تراشه‌های ۶ نانومتری هستند، اما ۶۸۰ دارای هسته‌های CPU قدیمی‌تر (بر اساس Cortex-A73 و A53 در مقایسه با A75 و A55 هستند. ) و پردازنده گرافیکی Adreno 610 با قابلیت کمتر است.

ریلمی 9

چیپست با قابلیت کمتر فضایی در بودجه برای برخی ارتقاها باقی می گذارد. به عنوان مثال، این گوشی اکنون به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است (مدل ۵G تنها ۴ و ۶ گیگابایت را ارائه می دهد). Realme UI می تواند ۵ گیگابایت رم مجازی به آن اضافه کند.

با این حال، بزرگترین ارتقاء سنسور ISOCELL HM6 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است (این اولین گوشی است که از HM6 استفاده می کند). این ویژگی از فناوری ۹ به ۱ پیکسلی بهبود یافته NonaPixel Plus (اندازه پیکسل موثر ۱.۹۲ میکرومتر) برخوردار است. فناوری جدید افزایش ۱۲۳ درصدی توانایی جمع آوری نور را نسبت به سنسورهای قبلی نوید می دهد.

ریلمی 9

مدل ۴G همچنین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی الترا واید (۱۲۰ درجه) است، در حالی که مدل ۵G هیچ دوربینی ندارد. ماژول سوم در پشت یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که می تواند از فاصله ۴ سانتی متری عکاسی کند. دوربین تله فوتو اختصاصی وجود ندارد، اما سنسور اصلی با وضوح بالا تا ۳ برابر زوم دیجیتال بدون تلفات را ارائه می دهد.

ریلمی 9
ریلمی 9

پنل IPS LCD با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED جایگزین شده است. همان نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می دهد، اما نرخ نمونه برداری لمسی دو برابر شده و به ۳۶۰ هرتز رسیده است. این صفحه نمایش همچنین روشن تر است (۱۰۰۰ نیت در مقابل ۶۰۰ نیت) و از محافظ گوریلا گلس ۵ برخوردار است.

ریلمی 9

ریلمی ۹مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است و نکته جالب در مورد آن این است که می تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند.

ریلمی 9
ریلمی 9

ریلمی ۹ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که ظرفیتی برابر با برادر ۵G خود دارد. با این حال، نازک‌تر است و اندازه یک تار مو کمتر از ۸ میلی‌متر است (از ۸.۵ میلی‌متر). مدل ۴G ده گرم سبک تر در ۱۷۸ گرم برای بوت است. این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

ریلمی 9

علاوه بر Realme 9، این رویداد چند دستگاه دیگر را به همراه دارد. این شامل Realme GT2 Pro رده بالاتر است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED بزرگتر، پنل LTPO 2 با نرخ رفرش تا ۱۲۰ هرتز، وضوح QHD+ و گوریلا گلس ویکتوس است. واضح است که GT2 Pro در کلاس بالاتری قرار دارد.

ریلمی 9

این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و دارای یک جفت دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است. یک سنسور بزرگ (۱/۱.۵۶ اینچ) برای دوربین اصلی و یک سنسور کوچکتر برای الترا واید. ظرفیت باتری برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، اما با پشتیبانی از ۶۵ وات (بر اساس آزمایشات ، ۱۰۰٪ شارژ در ۴۰ دقیقه) سریعتر شارژ می شود.

همچنین Realme Buds Air 3 نیز در راه است که با بررسی آنها ما را تحت تأثیر قابلیت حذف نویز فعال خود قرار داد. اینها سبک و راحت هستند و در عین حال عمر باتری بالایی دارند.

ریلمی 9
ریلمی 9

Realme Book Prime نیز امروز راه اندازی می شود. این لپ تاپ ۱۴ اینچی دارای صفحه نمایش ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰٪ sRGB است. این لپ‌تاپ از پردازنده Core i5-11320H اینتل ، با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. دارای باتری ۵۴ وات ساعتی و تحویل ۶۵ وات USB-Power (0-50٪ در ۳۰ دقیقه). این لپ تاپ دارای پورت تاندربولت نیز می باشد.

ریلمی 9

منبع : gsmarena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *