۰

یوبیسافت از بازی Rainbow Six Mobile رسما رونمایی کرد

بازی Rainbow Six Mobile

یوبی سافت بازی Rainbow Six Mobile را معرفی کرد که هسته گیم پلی Rainbow Six Siege را به دستگاه های تلفن همراه می آورد.

Rainbow Six Mobile شبیه همتای کنسول خود به نظر می رسد. این بازی یک نبرد ۵ در ۵ است و از FPS با محیط های تخریب پذیر و انواع گجت های تخصصی استفاده می کند. مهاجمان از هواپیماهای بدون سرنشین، مواد منفجره و سایر اقلام تهاجمی دیگر استفاده می‌کنند تا راه خود را به سمت موقعیت‌های مستحکم تیم مدافع پیش ببرند.

بازی Rainbow Six Mobile

در حالی که به نظر می رسد مقدار زیادی از Rainbow Six Mobile یک اقتباس مستقیم از Rainbow Six Siege باشد، تغییرات قابل توجهی وجود دارد. مسابقات کوتاه‌تر هستند زیرا برنده R6 Mobile بهترین در سه راند است و HUD برای کار با موبایل تنظیم شده است. همچنین به نظر می رسد، حداقل در زمان راه اندازی، مجموعه کوچکتری از نقشه ها و اپراتورها برای انتخاب وجود خواهد داشت. تا کنون مکان‌های کلاسیک Bank و Border تأیید شده‌اند، در حالی که یوبی‌سافت می‌گوید «محبوب‌ترین اپراتورهای Rainbow Six» در این مکان‌ها گنجانده خواهد شد.

اپراتورهای Caveira، Bandit، Smoke، Valkyrie، Mute، Ash، Sledge، Twitch، Thermite و Hibana در کاور این بازی نشان داده شده اند. هر اپراتور دارای لود اوت کلاسیک Siege از یک سلاح اولیه و ثانویه، و همچنین ابزار و تجهیزات منحصربه‌فرد مانند سپرهای ضد گلوله، بمب های تخریب کننده، و سیم خاردار خواهد بود. در حالی که به نظر می رسد هر اپراتور تقریباً مشابه همتای کنسول خود خواهد بود، به نظر می رسد بسیاری از آنها ظاهر جدیدی برای Rainbow Six Mobile خواهند داشت.

تاریخ انتشار هنوز توسط یوبی سافت اعلام نشده است، اما بازیکنان علاقه مند می توانند قبل از راه اندازی برای بازی ثبت نام کنند.

Rainbow Six Mobile به طور خاص برای اندروید و iOS توسط تیمی از Ubisoft Montreal طراحی شده است، و بنابراین در حالی که به نظر می رسد مانند یک پورت Siege است، از نظر فنی بازی سفارشی های خاص خودش را دارد .

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *