۰

تبلت Realme Pad Mini با صفحه نمایش ۸.۷ اینچی و قیمت اولیه ۲۰۰ دلار وارد بازار می شود

تبلت Realme Pad Mini

تبلت Realme Pad Mini بالاخره رسمی شد و اولین بازار آن فیلیپین بود. این تبلت دارای صفحه نمایش ۸.۷ اینچی و شارژ سریع است. این دستگاه از چیپست Unisoc پشتیبانی می کند و دارای دو گزینه حافظه و پشتیبانی LTE است.

تبلت Realme Pad Mini

این تراشه Unisoc T616 است، یک پلتفرم پایین رده با پردازنده مرکزی هشت هسته ای و واحد گرافیکی Mali-G57 MP1.

Upfront یک LCD مقرون به صرفه با وضوح ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل است. حاشیه‌های کناری نسبتا نازک هستند، اما بالا و پایین آن کمی ضخیم‌تر هستند تا در حالت افقی تجربه بهتری ارائه دهدند.

Realme Pad Mini به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی f/2.0 بدون فلاش LED مجهز شده است، لنز در یک جزیره مستطیلی کوچک قرار دارد. دوربین جلو دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز f/2.2 است.

تبلت Realme Pad Mini

باتری دستگاه ۶۴۰۰ میلی آمپر ساعت است و Realme شارژ سریع ۱۸ واتی را با آداپتور مناسب در جعبه ارائه کرده است. همچنین پشتیبانی از شارژ سیمی معکوس وجود دارد.

گزینه های اتصال شامل Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث ۵.۰ است. یک پورت USB-C در پایین تبلت، درست در کنار جک ۳.۵ میلی متری صدا وجود دارد. وزن این دستگاه ۳۷۲ گرم و ابعاد آن ۲۱۱.۸ در ۱۲۴.۴۸ در ۷.۶ میلی متر است.

تبلت Realme Pad Mini
تبلت Realme Pad Mini

Realme Pad Mini در حال حاضر برای پیش‌سفارش در فیلیپین در رنگ‌های خاکستری یا آبی موجود است. قیمت‌ها (۱۹۵ دلار / ۱۷۵ یورو) برای نسخه ۳/۳۲ گیگابایت Wi-Fi + LTE یا (۲۳۵ دلار / ۲۱۰ یورو) برای ۴/۶۴ گیگابایت Wi-Fi + LTE است.

منبع : gsmarena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *