۰

فیلم Morbius سونی در افتتاحیه آخر هفته خود در ایالات متحده ۳۹ میلیون دلار و در سراسر جهان ۸۴ میلیون دلار درآمد کسب کرد

فیلم Morbius

فیلم Morbius

جدیدترین محصول سونی با دنیای شخصیت‌های مارول خودش، فیلم Morbius، در پیش‌نمایش‌های باکس آفیس پنج‌شنبه‌اش ۵.۷ میلیون دلار و در آخر هفته افتتاحیه‌اش میلیون‌ها دلار دیگر به دست آورد. Wrap گزارش می دهد که این فیلم به رهبری جارد لتو در تقریباً ۴۲۰۰ مکان این آخر هفته افتتاح شد و در صفحه نمایش های IMAX و PLF در دسترس است. برای دوره جمعه تا یکشنبه در ایالات متحده، Morbius 39.1 میلیون دلار درآمد داشت.

بر اساس اعدادی که توسط Deadline منتشر شده است، Morbius در سطح جهانی اکنون ۸۴ میلیون دلار درآمد داشته است. موربیوس بودجه نسبتاً کمتری برای پروژه‌های مرتبط با مارول داشت و هزینه تولید آن بین ۷۵ تا ۸۳ میلیون دلار بود. سایر فیلم‌های مارول هزینه‌های تولید را به صدها میلیون می‌رسانند. یک منبع مالی فیلم به ددلاین گفت که انتظار می رود موربیوس به سود خود برسد.

۵.۷ میلیون دلاری که Morbius در پیش نمایش هایش به دست آورد، کمتر از ۵.۹ میلیون دلاری است که DC/Warner Bros. Shazam در سال ۲۰۱۹ به دست آورد. Shazam بعداً برای افتتاحیه آخر هفته خود ۵۳.۵ میلیون دلار به دست آورد. در حالی که سونی از فیلمی به کارگردانی دنیل اسپینوزا ۳۳ میلیون دلار انتظار دارد، آمار باکس آفیس آن را حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار اعلام کردند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *