۰

مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro و Reno7 Lite 5G قبل از عرضه مشخص شد

مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro و Reno7 Lite 5G

Oppo F21 Pro 4G و ۵G قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل وارد هند شوند و به نظر می رسد یک توییت اخیر این سورپرایز را برای برخی خراب کرده است. از طرف دیگر Oppo Reno7 Lite به سمت بازار اروپا حرکت می کند اما نمی دانیم چه زمانی باید منتظر آن باشیم.

بیایید با F21 Pro شروع کنیم. این توییت ادعا می کند که مدل ۵G در پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت اولیه INR 25,990، L ارائه می شود، در حالی که نسخه ۴G دارای همان ترکیب حافظه با قیمت ۲۱,۹۹۰ INR است. علاوه بر این، با قضاوت بر اساس طراحی آزمایش شده، این گوشی احتمالاً یک اوپو Reno7 جدید خواهد بود، بنابراین ما می دانیم که از نظر مشخصات چه انتظاری داریم.

مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro
مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro

در مورد خط تولید Reno،  گوشی Reno7 Lite 5G که مقصدش اروپا است احتمالا شباهت هایی با F21 Pro 5G دارد. این منبع ادعا می کند که این گوشی حول یک پنل OLED 6.43 اینچی با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و حداقل ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت حافظه ساخته خواهد شد.

مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro

در قسمت پشتی یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ، یکی برای عمق سنجی و دیگری برای عکس‌های ماکرو نزدیک استفاده می‌شود. همه اینها با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی کار می کند. البته جدیدترین اندروید ۱۲ و ColorOS 12 از پیش نصب خواهند شد.

مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro

قیمت این گوشی ۳۵۰ یورو است و تنها در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس خواهد بود. هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن وجود ندارد، اما به احتمال زیاد به زودی خواهد بود.

منبع : mysmartprice

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *