۰

تاییدی بر خرید های بزرگ آینده پلی استیشن

پلی استیشن

تاییدی بر خرید های بزرگ آینده پلی استیشن

رئیس بخش پلی‌استیشن تاکید می‌کند که کار آن‌ها با تصاحب استودیو‌های جدید تمام نشده‌است طی گفتگو جیم‌رایان در پادکست اختصاصی پلی‌استیشن وی از ادامه روند خرید استودیو‌ها توسط شرکت سونی گفت:

“ما از طریق تصاحب استودیو‌های جدید در حال رشد و گسترش هستیم. ۵ استودیو جدید را در سال ۲۰۲۱ خریداری کرده‌ایم و با استودیو بانجی نیز بر سر تصاحب گفتگو کرده‌ایم. و برنامه‌های بیشتری داریم. “

سال ۲۰۲۱ کمپانی سونی استودیو‌های Valkyrie Entertainment, Housemarque, Bluepoint, Firesprite, و Nixxes را به PS Studios اضافه کرد و اخیرا با خرید استودیو خالق Halo یعنی بانجی و استودیو تهیه‌کننده سابق Assassin’s Creed، جید ریموند یعنی Haven Studios به رشد استودیو‌های پلی‌استیشن ادامه داد.

طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، کمپانی سونی درحال مذاکره برای انجام خرید یک توسعه دهنده بزرگ دیگر می‌باشد. شایعات به خرید هلدینگ Kadokawa (مالک استودیو فرام‌سافتور) یا شرکت Konami توسط سونی اشاره دارند.

گیمرز پردایسجیم رایان در مصاحبه ای اعلام کرده که بازیهای انحصاری پلی استیشن در زمان عرضه روی پلاس عرضه نمی‌شوند چرا که با سیاست کیفیت حداکثری عناوین انحصاری ما در تضاد است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *