۰

معرفی اسپایدرمن ۲۰۹۹

معرفی اسپایدرمن ۲۰۹۹

معرفی اسپایدرمن ۲۰۹۹

این ورژن از اسپایدرمن  متعلق به آیندہ و سال ۲۰۹۹ میباشد ومیگل اُهارا نام دارد. میگل پدری ایرلندی و مادری مکزیکی داشت و برای شرکت بزرگی به نام “الكمكس” کار میکرد. وی بسیار بسیار هوش خوبی داشت و از سالها قبل توانسته بود بورسیه دانشکده الکمکس را در رشته ژن شناسی از آن خودش بکند ولی از برنامه های پليد الكمکس در زمینه انجام آزمایش روی انسان ها برای ساخت ابرسرباز پیشرفته خسته شده بود و تصمیم گرفت آنجا را ترک کند.  بنابراین میگل به سراغ رئيس خبيث الکمکس به نام تایلر استون می رود تا به وی  اطلاع دهد که حاضر نیست درآزمایشات عير انساني الكمکس شرکت کند.

معرفی اسپایدرمن ۲۰۹۹

اما استون میگل را فریب  داد و داروی  اعتیاد آور به نام Rupture به وی داد که با ژن های او پیوند خورد،بنابراین میگل برای آنکه یک معتاد نشود فقط چند ساعت وقت داشت. پس تصمیم گرفت با استفاده از دانش خودش روی DNA خودش آزمایش کند تا از شر آن دارو راحت شود اما آزمایشات اشتباه پیش رفت و باعث شد تا میگل قدرت های عنکبوت را بدست آورد،
اسپایدرمن ۲۰۹۹ علاوه بر قدرت های عنکبوتی …قدرت های دیگری نیز دارد. او از قدرت دید بسیار بالایی برخوردار است که میتواند در تاریکی شب اجسام را با فاصله زیادی ببیند.او همچنین دندان های نیش بلندی دارد که در آن ماده فلج کننده ای ترشح میشود.

معرفی اسپایدرمن ۲۰۹۹

دستانش نیز پنجه هایی دارد که به او امکان خزیدن بر روی دیوار را میدهد. او همچنین میتواند انقدر سریع حرکت کند تا بدلی بر جای بگذارد(سراب سرعت…کسانی که سریال فلش را دیدند بهتر متوجه میشوند) او در این چیز ها از اسپایدیذمن  معمولی برتر است ولی یک چیزی از مردعنکبوتی کلاسیک ما کمتر دارد که آن هم حس عنکبوتی است .

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *