۰

خبر های بزرگ از اطرف سونی :مبارزه ادامه دارد

خبر های بزرگ از اطرف سونی سونی به زودی خبر بزرگی منتشر خواهد کردبا توجه به گزارشاتی که چند لیکر شناخته شده مطرح کرده‌اند

خبر های بزرگ از اطرف سونی

سونی به زودی خبر بزرگی منتشر خواهد کردبا توجه به گزارشاتی که چند لیکر شناخته شده مطرح کرده‌اند سونی به زودی خبر بزرگی منتشر خواهد کرد که احتمال دارد خرید خبر استودیو فرام‌سافتور ( کمپانی مادر Kadokawa که در زمینه ساخت انیمه نیز حضور دارد) باشد!

آپدیت: طبق شایعات سونی با رقم ۳.۴۲ میلیارد دلار قصد دارد تا Kadokawa Corporation کمپانی مادر فرام‌سافتور را خریداری کند!

همچنین پلی استیشن هفته آینده از سرویس اسپارتاکوس رونمایی خواهد کرد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت بلومبرگ، پلی استیشن در هفتۀ آینده از سرویس اسپارتاکوس رونمایی خواهد کرد که ترکیبی از PS Plus و PS Now خواهد بود که شباهت زیادی به گیم پس مایکروسافت دارد، پلی استیشن تاکنون به طور رسمی به این سرویس اشاره نکرده است، اما منابع داخلی بسیار معتبری آن را تایید می‌کنند. مدتی پیش، نویسندۀ وبسایتِ گیمزبیت (Gamesbeat)، جف گراب، متذکر شده بود که سرویس جدید سونی در سه سطح «پایه» (Essential)، «اِکسترا» (Extra) و «پرمیوم» (Premium) در دسترس قرار خواهد گرفت که به ترتیب ماهانه ۱۳،۱۰ و ۱۶ دلار قیمت‌گذاری می‌شوند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *