۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Dying Light 2

بازی های شبیه به Dying Light 2

بازی های شبیه به Dying Light 2

Dying Light 2 ترکیبی منحصر به فرد از پارکور، مبارزه با زامبی ها و اکتشافات جهان باز را ارائه می دهد که بازیکنان را برای ده ها ساعت سرگرم می کند.

Techland توانست با بهبود بعضی از مکانیک های گیم پلی قسمت اول این بازی ، بار دیکر ماجراجویی بسیار هیجان انگیز و جذابی را برای مخاطبان به ارمغان بیارود و یک سطح بازی های آخرالزمانی را یک پله دیگر بالاتر ببرد.

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی بعضی از بهترین بازی های شبیه به Dying Light 2 بپردازیم و آنها را بررسی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

Dead Island: Definitive Edition

بازی های شبیه به Dying Light 2

اگر شما یک طرفدار دراز مدت Dying light هستید، به احتمال خیلی زیاد تا به الان نام بازی Dead Island را شنیده اید.

این بازی توسط Techland ساخته و در سال ۲۰۱۱ منتشر شده ، این بازی هیچ بخش پارکوری ندارد، اما بسیاری از شباهت های دیگر را با Dying Light به اشتراک می گذارد.

این شباهت ها شامل تاکید بر مبارزه نزدیک ، ساخت سلاح، پشتیبانی از بخش چند نفره آنلاین و اسپاون نامحدود دشمنان برای از بین بردن است.

ما توصیه می کنیم که نسخه Definitive Edition را تجربه کنید، که تمام DLC های قبلا منتشر شده ، گرافیک، مدل ها و روشنایی های Full HD را شامل می شود.

Resident Evil Village

بازی های شبیه به Dying Light 2

پس از اتفاقات وحشتناک در بازی RE7 ، شرکت سازنده آن در بازی Village سنگ تمام گذاشت و سبک بازی های ترسناک اول شخص را چندین درجه ارتقا داد.

این بار بازیکنان در یک محیطی بسیار بزرگ و باز قرار می گیرند و دیگر خبری از کلبه های تنگ و تاریک نیست، اما در عوض تعداد دشمنان و باس فایت های بازی بسیار بیشتر و سخت تر شده است.

علاوه بر زامبی ها، شما می توانید انتظار داشته باشید که در برابر گرگینه ها، خون آشام ها، غول ها و سایر هیولاهای بازی روبرو شوید.

بنابراین اگر به دنبال یک بازی ترسناک با تاکید بر اکتشافات هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

Metro Exodus

بازی های شبیه به Dying Light 2

Metro Exodus داستان را که توسط مترو ۲۰۳۳ سال ۲۰۱۰ شروع شده است، ادامه می دهد در حالی که چیزهایی را که با رمان ۲۰۰۲ توسط Dimitry Glukhovsky سازگار است، ادامه دارد.

در آن، بازیکنان نقش یک فرد روسی به نام آرتیوم را به دست می گیرند و به ماجراجویی های او می پردازند.

بسیار شبیه به Dying Light، بازی Metro Exodus دامنه خود را گسترش می دهد تا شامل محیط های بزرگ جهان باز برای کشف بشود.

علاوه بر این، بازی دارای یک سیستم کرفتینگ، انتخاب داستان و مجموعه ای از فعالیت های مختلف است که دشمنان و موانع منحصر به فرد را معرفی می کنند.

Dishonored 2

بازی های شبیه به Dying Light 2

نسخه دوم بازی Dishonored از نظر مکانیک کلی و گیم پلی بسیار شبیه به بازی Dying Light 2 است و فقط در بعضی نقاط با یکدیگر متفاوت هستند.

اولین شباهت آنها مخفی کاری در مراحل بازی است که شمال حرکات و مانور های مختلف است که می تواند بسیار به شما آزادی عمل بدهد.

دومین شباهت، تمرکز زیاد آنها به مبارزات اول شخص و شمشیری است که هیجان و جذابیت بسیار بالایی دارند.

و در حالی که هیچ زامبی ای در این در بازی وجود ندارد، دشمنان مسخره ای که در برابر آن قرار می گیرید، برخی از ویژگی های بی نظیر زامبی ها را نشان می دهند.

Mirror’s Edge Catalyst

بازی های شبیه به Dying Light 2

صحبت از پارکور و آزادی عمل شد، اگر شما نیز از بازی Dying Light 2 لذت می برید، سیستم پارکوری بازی Mirror’s Edge Catalyst می تواند بسیار شما را سرگرم کند.

در این بازی، شما به عنوان Faith Connors ، یک پیک زیرزمینی که کار شما انتقال پیام ها در حالی که از مقامات دولتی در یک شهر آینده نگرانه درحال فرار هستید، بازی می کنید.

بسیار شبیه به شخصیت مرگبار ایدن در بازی Dying Light 2، کاراکتر Faith می تواند حرکات بسیار خارق العاده پارکوری را انجام دهد و از هر جایی بالا برود و از هر مانعی عبور کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *