۰

طبق آمار فروش شیائومی این شرکت در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۹۰ میلیون دستگاه فروخته است

آمار فروش شیائومی

آمار فروش شیائومی

آمار فروش شیائومی و نتایج مالی سال گذشته منتشر شد و اعداد فوق العاده به نظر می رسند. این شرکت مستقر در پکن ۳۲۸ میلیارد یوان درآمد را به ثبت رساند که ۳۳.۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت، در حالی که سود خالص ۲۲ میلیارد یوان بود که رشد چشمگیر ۶۹.۵ درصدی را در مقایسه با سال ۲۰۲۰ نشان داد.

بخش گوشی‌های هوشمند عملکرد قابل‌توجهی داشت ، ۱۹۰.۳ میلیون دستگاه در سراسر جهان عرضه شد، که ۳۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ است. از این تعداد، ۲۴ میلیون دستگاه در بخش پریمیوم قرار داشتند که ۱۶۰ درصد پیشرفت در سال است.

شیائومی
شیائومی

کل درآمد حاصل از فروش گوشی های هوشمند ۲۰۸.۹ میلیارد یوان بود. عدد مطلق رشد ۳۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد، اما در واقعیت، میانگین ۱۰۹۷ یوان برای هر گوشی است که هزینه یک Redmi Note 11 چینی است. محموله‌های ممتاز شامل همه تلفن‌هایی است که قیمت آنها در داخل کشور بیش از ۳۰۰۰ یوان در داخل یا بیش از ۳۰۰ یورو در خارج از کشور است.

شیائومی به گسترش حضور جهانی خود ادامه می دهد. گزارش مالی نشان داد که تقریبا نیمی از کل درآمد از بازارهای خارج از کشور به دست آمده است ، ۱۶۳.۶ میلیارد یوان، که ۳۳.۷ درصد افزایش در ارزش پولی از سال ۲۰۲۰ داشته است.

آمار فروش شیائومی
شیائومی

محبوبیت شیائومی در سرتاسر جهان با حضور آن در ۵ سازنده برتر در ۶۲ بازار جهانی نشان داده می شود که در ۱۴ بازار از آنها پرفروش ترین سازنده گوشی های هوشمند است.

این شرکت در تلاش است تا سبد محصولات خود را با محصولات هوش مصنوعی گسترش دهد و نتایج سال ۲۰۲۱ نشان داد که درآمد حاصل از سایر دستگاه های هوشمند سالانه بیش از ۲۶ درصد افزایش یافته و به ۸۵ میلیارد یوان رسیده است. در تجارت با تهویه مطبوع، یخچال و ماشین لباسشویی، رشد سالانه ۶۰ درصد بود.

کاربران فعال ماهانه جهانی MIUI در سال ۲۰۲۱ حدود ۵۰۹ میلیون نفر بودند که ۲۸.۴ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ است. شیائومی همچنین از تبلیغات در رابط کاربری خود درآمد کسب می کند و درآمد ۴۲.۳ درصدی در این بخش به ۱۸.۱ میلیارد یوان افزایش یافت.

منبع : mi

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *