۰

آموزش Tactical Sprint در بازی فورتنایت

آموزش Tactical Sprint در بازی فورتنایت

آموزش Tactical Sprint در بازی فورتنایت

فصل دوم چپتر سوم به تازگی آغاز شده است و Fortnite برخی از بزرگترین تغییرات خود را تاکنون داشته است. Epic Games این فصل را با حذف معروف ترین چیز در مورد بازی – ساختن ( بیلد کردن ) – شروع کرد. و این تمام ماجرا نیست. تعداد زیادی دشمن جدید به همراه سلاح های جدید روی نقشه وجود دارد. علاوه بر این، مکانیک های جدید سرگرم کننده را نیز خواهید یافت.

این راهنما در مورد آخرین نسخه اضافه شده به بازی، دوی سرعت تاکتیکی صحبت خواهد کرد، و ما به نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت، تا بتوانید در آن حرفه ای شوید و از آن به نفع خود در مبارزه ها استفاده کنید. در ادامه با آموزش Tactical Sprint در بازی فورتنایت همراه باشید.

Tactical Sprint چیست؟

آموزش Tactical Sprint در بازی فورتنایت

دویدن قبلا در Fortnite بود. حتی در برخی مواقع دوی سرعت به جای پیاده روی به یک سبک بازی پیش فرض تبدیل شد. و اکنون یک مکانیک جدید سرعتی، به نام دوی سرعت تاکتیکی (Tactical Sprint) وجود دارد. از آنجایی که بیلد کردن غیرفعال شده است، دوی سرعت تاکتیکی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بسیار دورتر از قبل بپرند و به مکان‌هایی برسند که معمولا فقط با ساختن طبقات یا رمپ‌ها به آن‌ها می‌رسند. حتی می توانید با این کار درها را به سرعت باز کنید.

فرار از طوفان در واقع با دوی سرعت تاکتیکی بسیار آسان تر است. دوی سرعت تاکتیکی و سپس سر خوردن و پریدن یک بوست قدرتمند ایجاد می کند که باعث می شود شما بسیار سریع حرکت کنید.

با این حال، اجرای این روش از استقامت (Stamina) استفاده می کند، چیزی که در این فصل جدید نیز اضافه شد. شما می توانید از دوی سرعت تاکتیکی برای حدود پنج تا هفت ثانیه استفاده کنید. این زمان بستگی به این دارد که در حین استفاده از آن بپرید یا نه، زیرا پرش به استقامت بیشتری نیاز دارد. سپس، تقریبا به همان میزان زمان برای شارژ مجدد استقامت شما طول می کشد.

نحوه انجام Tactical Sprint

آموزش Tactical Sprint در بازی فورتنایت

دوی سرعت تاکتیکی در واقع بسیار آسان است، و همان کلیدی است که به عنوان دویدن خودکار خود تنظیم کرده بودید. اگر این چیزی است که بیشتر از آن استفاده می کنید، ممکن است بخواهید کلیدهای خود را دوباره سازماندهی کنید.

می‌توانید بوت‌کمپ فصل جدید را تکمیل کنید تا نحوه دویدن را بدانید، اما این کار ضروری نیست زیرا بسیار آسان است.

برای سرعت تاکتیکی به سادگی کلید دویدن خود را فشار دهید. اگر محدود نیست، زیرا ممکن است به‌طور پیش‌فرض اسپرینت را روشن کرده باشید و از آن استفاده نکنید، باید کلید را ببندید. فقط کلیدهای خود را بررسی کنید تا متوجه شوید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *