۰

ساخت نسخه جدید The Witcher رسما تایید شد

ساخت نسخه جدید The Witcher رسما تایید شد

ساخت نسخه جدید The Witcher رسما تایید شد.

سی دی پراجکت تایید کرد که نسخه جدید بازی The Witcher هم اکنون توسط موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ در دست ساخت قرار دارد، این نسخه در واقع ریبوتی بر این مجموعه خواهد بود و حماسه جدیدی از گرالت و سیری در این فرنچایز را روایت خواهد کرد، اپیک گیمز وظیفه انتشار بازی را برعهده دارد.

نکاتی قابل توجه درباره نسخه جدید The Witcher براساس تصویر منتشر شده از سوی استودیو سازنده

با توجه به تصویر منتشر شده از سوی سی‌دی پراجکت، به نظر می‌رسد در این بازی دیگر کنترل ویچری مربوط به مکتب گرگ را برعهده نداریم.
مکتب گربه یا School of Cat به بدنامی در میان سایر مکاتب مشهور است. دیگر مکاتب ویچرها، اعضای مکتب گربه را به تخطی از راه و روش ویچرها، درگیر شدن در توطئه‌های سیاسی، ترور، قتل و انجام اقداماتی که به وجهه ویچرها آسیب می‌زند، متهم می‌کنند. به طور کلی برخلاف دیگر مکاتب، ویچرهای مکتب گربه معمولا پایبند به اصول اخلاقی خاصی نیستند.

در روایات فرعی دنیای ویچر، مکتب گرگ پس از مرگ وزمیر در طی جدا شدن گرالت و لمبرت و اسکِل منقرض می‌شود. گرالت به عنوان آخرین بازمانده مکتب فعالیت می‌کند، اسکِل به سمت شرق رفته و احتمالا به مکتب مانیتکور پیوسته و لمبرت و معشوقه‌اش به جنوب و در جستجوی زندگی تازه‌ای می‌روند.
در سمت دیگر، ویچرهای گربه به علت بدنامی توسط ارتش و جنگی عظیم قتل‌عام شدند و تنها تعداد اندکی از افراد این مکتب زنده ماندند. افراد باقی‌مانده همراه با ذات انتقام‌جویی، مکتب نوین گربه را با استقبال از دیگر ویچرهای طرد شده دیگر مکاتب، ادامه دادند و کاروانی را تشکیل دادند که برای پول هرچیزی و هرکسی را نابود می‌کردند و به جاسوسی و مزدوری می‌پرداختند. این کاروان سیار نهایتا توسط سربازان دستگیر و به انقراض مکتب گربه ختم شد.
از همین رو عده‌ای از افراد قدیمی مکتب گربه در ملاقاتی تصادفی با لمبرت به احیای دوباره کاروان اقدام کردند تا میراث آن‌را حفظ کنند. لمبرت توسط این افراد به‌عنوان رهبر انتخاب شد و در ابتدا تصمیم گرفت تا این مکتب را اصلاح کند و نهایتا نام مکتب را هم به Lynx یا مکتب سیاه‌گوش تغییر داد. مکتبی که از اعضای گرگ و گربه تشکیل شده است. یکی از تصمیمات مهم این مکتب، از بین بردن بدنامی مکتب گربه‌ها بود که پس از مدتی با برنامه‌های متعدد به این مهم دست یافت و مورد احترام دیگر مکاتب قرار گرفت.
تصویر منتشر شده از مدالیون ساگا جدید بازی‌های ویچر، بیشترین شباهت را به مدالیون مکتب Lynx یا سیاه‌گوش دارد. هرچند هیچ‌کدام از این اطلاعات تایید نشده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *