۰

برنامه های بزرگ یوبیسافت در سال های آینده لو رفت؟

بزرگ یوبیسافت

برنامه های بزرگ یوبیسافت در سال های آیند لو رفت؟

این شرکت قصد معرفی تعداد زیادی از پروژه‌های خود در قالب یک شوکیس دارد. تام هندرسون که به واسطه‌ی افشاگری‌های خود اخیرا به چهره‌ی قابل اعتماد بدل شده‌است اطلاعاتی از ۲۰ بازی تحت توسعه‌ی یوبیسافت داده‌است.

Skull and Bones:
این بازی توسط شعبه مونترال درحال توسعه می‌باشد و به تازگی وارد مرحله‌ای مثبت از توسعه خود شده‌است. تمرکز این بازی بربخش چند نفره و مبارزات روی کشتی است. تاریخ انتشار احتمالی در بازه‌ آپریل ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳ پیش‌بینی شده‌است.

Avatar: Frontiers of Pandora
تریلر این اثر ساخته‌ شده و پلی‌تست‌هایی برای کاربران منتخب فرستاده شده‌است.
این اثر استودیو Massive عرضه‌ بین آپریل ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ برای آن پیش‌بینی شده‌است.

The Division Heartland
اثر استودیو Red Storm یکی از سه شوتراول شخص F2P این ناشر فرانسوی است که برای عرضه در ماه‌های آینده آماده‌است.

Immortals Fenyx Rising دنباله‌ی
پس از عملکرد رضایت بخش نسخه اول شعبه کبک یوبیسافت در مرحله پیش‌تولید این عنوان قرار دارد.

Assassin’s Creed Rift
این بازی که پیش‌تر به عنوان یک DLC شناخته می‌شد حالا برای عرضه در بازه سه‌ماهه آخر ۲۰۲۲ تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌است. این عنوان توسط شعبه مونترال دردست توسعه‌ می‌باشد.

Assassin’s Creed Infinity
و اما مورد انتظار ترین بازی یوبیسافت که اثری سرویس‌محور خواهد بود و بازیکن قادر به جابه‌جایی بین دوره های مختلف با ستینگ دلخواه خواهدبود. درکنار این‌ها پس‌از عرضه نیز بخش داستانی به‌طور مداوم محتوای تازه دریافت خواهد نمود و تمام نسخه‌های بعدی دراین بازی گردهم خواهند آمد. این بازی توسط بوبیسافت مونترال، کبک و چند تیم دیگر درحال توسعه و برای سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌است.

Ghost Recon Frontline
یکی از مورد انتقادترین بازی‌های این کمپانی قرار است محور اصلی فعالیت یوبیسافت در حوزه بازی‌های برپایه NFT باشد و حالا قرار است در این مورد پیش‌تاز و بزرگتر از هربازی NFT دیگر باشد. این عنوان توسط شعبه بخارست درحال توسعه است.

XDefiant
شعبه‌ی سان فرانسیسکو یوبیسافت با حضور توسعه‌ دهندگان سابق Call of Duty در حال توسعه‌ی بازی هستند که به تازگی نشان Tom Clancy از کنار آن حذف شده‌است. با این حال به نظر میرسد سومین شوتر اول‌شخص این شرکت تا سال ۲۰۲۳ عرضه نشود.

Prince of Persia: Sands of Time Remake
پس‌از نارضایتی کاربران از کیفیت بازی در معرفی خود، به نظر میرسد دو استودیو هندی یوبیسافت نیاز به اورهال اساسی این بازی داشته‌اند و این بازی با وجود قرارگرفتن در سکوت اما تام هندرسون می‌گوید وضعیت توسعه آن به‌ شکل فعال ادامه دارد.

Prince of Persia
بله، شعبه مونت‌پولیه درحال ساخت نسخه‌ی جدید بازی است، اما نکته جالب ماجرا اینجاست که بازی قرار است همانند بازی Ori حالت ۲.۵ بعدی داشته باشد.

The Crew 3 (Project Orlando)
پس از استقبال از دو نسخه‌ی قبل اینبار نسخه‌ی سوم بازی با بهبود‌های فراوان دردست توسعه است.

Beyond Good and Evil 2
با وجود صدمات زیادی که این بازی طی این سال‌ها متحمل آن شده‌است ولی به‌نظر میرسد یوبیسافت مونت‌پولیه قصد دارد توسعه‌ی آن‌را ادامه دهد.

Splinter Cell Remake
پس از معرفی این بازی که مدتی قبل اتفاق افتاد به نظر میرسد بازی با وجود قرارداشتن در مراحل خیلی ابتدایی توسعه خود، نباید انتظار عرضه زودتر از سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ داشته باشیم. این اثر توسط شعبه تورنتو ساخته می‌شود.


دیگر بازی‌های درحال ساخت یوبیسافت:
– Mario + Rabbids Sparks of Hope: توسعه توسط یوبیسافت میلان و عرضه درسال ۲۰۲۲
– Roller Champions: توسعه توسط یوبیسافت مونترال و عرضه در سال ۲۰۲۲
-The Division Mobile
– Assassin’s Creed Mobile
– Just Dance 2023, Assassin’s Creed VR, Splinter Cell VR, Settlers, و Rocksmith+ که ممکن است بزودی برای موبایل و هدست‌های واقعیت مجازی معرفی شوند

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *