۰

بهترین بازی های آینده RPG در ۲۰۲۲

بهترین بازی های آینده RPG در ۲۰۲۲

بهترین بازی های آینده RPG در 2022

این روز ها بازی های نقش آفرینی یکی از محبوب ترین سبک های بازی های کامپیوتری هستند که توانسته اند جوایز بسیار زیادی را نیز به دست بیاورند. این بازی ها معمولا به زمان بسیار زیادی برای تکمیل شدن نیاز دارند، ولی اگر شما هم شیفته این سبک از بازی ها باشید، به هیچ وجه متوجه گذر زمان نخواهید شد.

در این مقاله شما می توانید بعضی از بهترین بازی های آینده RPG در ۲۰۲۲ را مشاهده کنید.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

بهترین بازی های آینده RPG در 2022

Stranger of Paradise که به عنوان یک جهان جایگزین فاینال فانتزی اصلی ارائه می‌شود، گروه جدیدی از شخصیت‌ها را دنبال می‌کند که برای شکست دادن هرج و مرج تلاش می‌کنند.

تمرکز بازی بر روی جک گارلند، مردی است که نیاز به نابود کردن هرج و مرج را به خود مشغول کرده است، زیرا همراهان اش و جید در تلاش برای انجام وظیفه خود به عنوان Warriors of Light به او می‌پیوندند.

آنها با هم در یک دنیای فانتزی تاریک قدم می‌زنند و با هیولاهایی که در سرتاسر سری ظاهر می‌شوند، مبارزه خواهند کرد.

در طول نبردها، جک می‌تواند بین حملات فیزیکی و جادویی جابه‌جا شود و همچنین پس از اتمام سلامتی دشمن، ضربات نهایی را انجام دهد.

Forspoken

بهترین بازی های آینده RPG در 2022

Forspoken یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز است که هم اکنون در Luminous Productions، یک استودیوی بازی سازی جدید Square Enix که توسط اعضای تیم سازنده Final Fantasy 15 تشکیل شده، در حال توسعه است.

بازی شما را در کنترل یک زن جوان به نام آتیا قرار می دهد که در حال کاوش در دنیایی است که متعلق به خودش نیست. این جهان متشکل از کوه‌های برفی، جنگل‌های سرسبز و خرابه‌های باستانی است.

در تریلر آن، می‌توانیم ببینیم که Athia دارای قدرت رشد ریشه‌ها از زمین است و گرگ‌های نفس آتشین از انواع دشمنان بازی هستند.

با توجه به تمایل توسعه‌دهنده به JRPG، جالب است که ببینیم آنها استعداد خود را در یک سبک جدید با Project Athia به کار می‌گیرند. اگر از طرفداران فاینال فانتزی هستید، حتما به این یکی توجه کنید.

Starfield

بهترین بازی های آینده RPG در 2022

بتسدا Starfield را در سال ۲۰۱۸ با یک تریلر معرفی کرد و ما به غیر از برخی اطلاعات کوچک به بیرون درز کرده که منجر به به روز رسانی در طول E3 2021 شد، چیز زیادی نشنیده ایم.

اکنون می دانیم که این بازی به طور انحصاری برای Xbox و PC منتشر می شود و در روز عرضه به Game Pass می آید.

همانند بازی‌های RPG قبلی Bethesda مانند Skyrim، بازی Starfield شاهد یک ماجراجویی حماسی در جهان باز است، اما این بار در فضا.

Hogwarts Legacy

بهترین بازی های آینده RPG در 2022

به غیر از فیلم‌ها و انتشار گاه به گاه بازی های موبایل، ما واقعاً بازی‌های زیادی را ندیده‌ایم که دنیای جادویی هری پاتر را نشان داده باشند.

اما این موضوع زمانی که آوالانچ و برادران وارنر در سال آینده اکشن RPG هاگوارتز Legacy را منتشر کنند، تغییر خواهد کرد.

در اواخر دهه ۱۸۰۰، بازیکنان را به عنوان یک دانش آموز جدید در هاگوارتز انتخاب می کند که وظیفه دارند خانه خود را انتخاب کنند و در کلاس ها شرکت کنند و در زمین های مرموز مدرسه کاوش کنند.

با گذشت زمان، آن‌ها یاد می‌گیرند که طلسم‌های مختلف بسازند، معجون درست کنند، جانوران جادویی را رام کنند و با دشمنان نبرد کنند و در عین حال بر اساس اعمالشان در یک سیستم اخلاقی حرکت کنند.

Gothic Remake

بهترین بازی های آینده RPG در 2022

پس از خرید Piranha Bytes توسط THQ Nordic در می ۲۰۱۹، این شرکت کار بر روی بازسازی کلاسیک اکشن Gothic 2001 را آغاز کرده است.

برای بازسازی، به نظر می‌رسد THQ Nordic داستان را به حال خود رها می‌کند و در عوض بر روی به‌روزرسانی جلوه‌های بصری و مبارزات بازی تمرکز می‌کند.

در آن، شما به عنوان یک زندانی یک مستعمره معدن بازی می کنید که نامه ای دریافت می کند که از او می خواهد به دنبال گروهی از جادوگران موسوم به Order of the Magicians of Fire بگردد.

اگر می‌خواهید خودتان این بازی را ببینید، THQ یک تیزر رایگان منتشر کرده است که می‌توانید از طریق Steam آن را دانلود کنید.

The Elder Scrolls VI

بهترین بازی های آینده RPG در 2022

اگرچه Bethesda بیشتر با Elder Scrolls: Online مشغول است، آنها هنوز هم دوست دارند گاهی به ما یادآوری کنند که Elder Scrolls VI در راه است.

همانطور که گفته شد، ما از سال ۲۰۱۸ به‌روزرسانی دریافت نکرده‌ایم، بنابراین به احتمال زیاد Bethesda چیزی برای نمایش قبل از پایان سال خواهد داشت.

گمانه زنی های فعلی حاکی از آن است که ES6 ممکن است بر اساس تریلر اعلامی که یک استان شمالی کوهستانی را به تصویر می کشد، در منطقه مجاور Skyrim در High Rock ساخته شود.

همچنین شایعه شده است که درگیری مداوم با Thalmor ممکن است یک عنصر کلیدی در داستان بازی باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *