۰

راهنمای پیدا کردن زره Blaidd در بازی Elden Ring

راهنمای پیدا کردن زره Blaidd در بازی Elden Ring

راهنمای پیدا کردن زره Blaidd در بازی Elden Ring

تعداد زیادی NPC و دشمن در Elden Ring وجود دارد، اما هیچ کدام به اندازه Blaidd the half-wolf جذاب به نظر نمی رسند. Blaidd یک NPC است که احتمالاً یک یا دو بار در طول سفر خود با آن ارتباط برقرار کرده اید، زیرا او هم با کوئست جانبی Ranni the Witch و هم با Boss Fight Radhan مرتبط است. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای پیدا کردن زره Blaidd در بازی Elden Ring را برای شما قرار بدهیم.

کوئست Ranni the Witch :

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کوئست جانبی Ranni the Witch را تکمیل کنید، زیرا Blaidd یکی از همراهان اوست.

ابتدا با رانی در منطقه Three Sisters در شمال غربی لیورنیا ملاقات کنید، جایی که ابتدا Blaidd را ملاقات خواهید کرد. پس از آن، برای شکست دادن Radhan به جنوب شرقی Caelid سفر کنید، جایی که Blaidd برای حمایت از شما خواهد بود. در مرحله بعد، از حفره ای در لیمگریو که در اثر برخورد ستاره به سیاره ایجاد شده است، استفاده کنید تا به شهر ابدی نوکرون برسید و گنج آن را به دست آورید.

پس از آن، به Ranni برگردید و به برج Renna در همان نزدیکی بروید و از دروازه تله پورت در بالا استفاده کنید. این شما را به رودخانه Ansel می برد، جایی که Ranni the Witch doll را پیدا خواهید کرد، که می توانید آن را به سایت Grace در نزدیکی ببرید تا نشان دهید که رانی واقعی است. بیشتر در رودخانه حرکت کنید تا زمانی که NPC به شما حمله کند که شبیه Blaidd است، اما اینطور نیست. رانی کلیدی را به شما می‌دهد که صندوقی را در کتابخانه بزرگ رایا لوکاریا باز می‌کند و Dark Moon Ring داخل آن است. از جایی که با مهاجم جنگیدید پیش بروید تا Lake of Rot را پیدا کنید و در سراسر آن سفر کنید.

به داخل ساختمان بروید و رودخانه را دنبال کنید تا یک تابوت در نزدیکی یک آبشار پیدا کنید. از داخل بالا بروید و شما را به مبارزه باسAstel، Naturalborn of the Void می برد. پس از شکست دادن آن، از تونل پشت محوطه برای رسیدن به محراب Moonlight استفاده کنید. بلافاصله به سمت شمال به سمت کلیسای جامع Manus Celes بروید و تونل زیرزمینی را در داخل دنبال کنید. در پایان Ranni را پیدا خواهید کرد و Dark Moon Ring را به او می‌دهید و کوئست را تکمیل می‌کنید.

زره Blaidd :

راهنمای پیدا کردن زره Blaidd در بازی Elden Ring

در حالی که Blaidd خط داستانی کوتاه خود را دارد که با Ranni منطبق است، هیچ یک از آن ها برای بدست آوردن مجموعه زرهی او ضروری نیست. در عوض، پس از تکمیل کوئست رانی، به رانی رایز بازگردید و Blaidd را خواهید دید که بیرون از پله‌های برج نشسته و با خودش زمزمه می‌کند. در این مرحله، بلید بدون توجه به کاری که انجام می دهید به شما حمله می کند، پس پیش بروید و او را شکست دهید. او زره، دستکش و شمشیر بزرگ سلطنتی خود را رها خواهد کرد.

راهنمای پیدا کردن زره Blaidd در بازی Elden Ring

به Seluvis’ Rise بروید، جنوبی ترین برج در منطقه Three Sisters. در خارج از برج در سمت چپ، پس از استفاده از تورنت برای پرش از خرابه ها، می توانید ماسک Black Wolf را پیدا کنید. در حالی که ممکن است دوست سابق شما اکنون مرده باشد، می توانید با استفاده از وسایل او به او “احترام” بگذارید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *