۰

اولین تصاویر فیلم Guardians Of The Galaxy 3 منتشر شد

فیلم Guardians Of The Galaxy 3

فیلم Guardians Of The Galaxy 3

عکس های جدید فیلم Guardians Of The Galaxy 3 اولین نگاه به بازگشت پوم کلمنتیف و دیو باتیستا در نقش مانتیس و دراکس را ارائه می دهد. مدتی است که تولید فیلم جیمز گان در MCU شروع شده است. در حالی که تاکنون هیچ چیز زیادی در مورد پروژه ای که قرار است در ماه مه ۲۰۲۳ اجرا شود، مشخص نیست، عکس های تازه اولین مشاهده طرفداران از برخی از بازیگران بازگشته را نشان می دهد.

داستان فیلم و همچنین موسیقی متن Guardians Of The Galaxy 3 مدت‌هاست که حتی قبل از اخراج و استخدام مجدد گان آماده است. اما جزئیات داستان مخفی بوده است و مارول استودیو در مورد آنچه در مورد فیلم فاش می شود بسیار مراقب است. ویل پولتر به عنوان آدام وارلاک انتخاب شده است، در حالی که Chukwudi Iwuji نیز تایید شده است که به پروژه در نقشی ناشناخته ملحق می شود. ماجراجویی بعدی نگهبانان کهکشان نیز پس از Avengers: Endgame اتفاق می‌افتد، به این معنی که گامورا (زوی سالدانا) در سال ۲۰۱۴ یک خط داستانی جدایی‌ناپذیر در فیلم خواهد بود.

فیلم Guardians Of The Galaxy 3

اکنون، اولین نگاه به Mantis و Drax برای Guardians of the Galaxy Vol. 3، به لطف مجموعه تصاویر از Daily Mail UK ممکن شده است. کلمنتیف با آنتن‌های روی سرش به‌عنوان شخصیت مانتیس ظاهر شده است. در همین حال، باتیستا رنگ آمیزی شده است، اگرچه او شنل پوشیده است و به نظر می رسد که یک ژاکت پفی در حالی که در داخل صحنه آتلانتا که در آن کار می کردند راه می رود.

فیلم Guardians Of The Galaxy 3

طرفداران باید منتظر یک فیلم احساسی Guardians of the Galaxy باشند. گان کار بزرگی انجام داده است تا مطمئن شود که دو فیلم اول هدفمند بوده اند، و با توجه به اینکه قسمت سه گانه سفر را برای برخی از اعضای تیم محبوب به پایان می رساند، منطقی است که تلخ تر باشد. با این حال، قبل از بازی در این فیلم، بینندگان می توانند با گروه کیهانی در فیلم Thor: Love and Thunder اثر Taika Waititi آشنا شوند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *