۰

بهترین بازی های فضایی ۲۰۲۲

بهترین بازی های فضایی ۲۰۲۲

بهترین بازی های فضایی 2022

هیچ چیز مانند سفر در میان ستارگان، خیره شدن به خارج از کابین سفینه فضایی، و شگفت زده شدن از هیولای جادویی که در فضای بیرونی هستند وجود ندارد.

از استراتژی ۴X گرفته تا بازی‌های RPG جهان باز و هر چیز دیگری، به نظر می‌رسد بازی‌های ویدیویی با مضمون فضایی هرگز در بین گیمرها از مد نمی‌افتند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بعضی از بهترین بازی های فضایی ۲۰۲۲ بپردازیم.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

بهترین بازی های فضایی 2022

نگهبانان کهکشان مارول نگاهی تازه به گروه نمادین قهرمانان که در سراسر کیهان سفر می‌کنند و دردسر ایجاد می‌کنند، ارائه می‌کند.

بازیکنان Star-Lord را کنترل می کنند که او خدمه عجیب و غریب خود را در یک سری رویدادهای فاجعه بار هدایت می کند و تصمیماتی می گیرد که سرنوشت کهکشان را رقم می زند.

Star-Lord با داشتن یک جفت عناصر انفجار و چکمه‌های موشکی، می‌تواند به راحتی محیط‌ها را دور بزند و دستوراتی را برای همرزمانش صادر کند تا حملات قدرتمند «تگ‌تیم beatdown» را انجام دهند.

در طول کمپین، بازیکنان می‌توانند توانایی‌های Star-Lord و بقیه Guardian ها را با استفاده از پیشرفت مبتنی بر RPG تقویت کنند.

Mass Effect Legendary Edition

بهترین بازی های فضایی 2022

سری Mass Effect که به خاطر مبارزات سوم شخص مکانیک RPG خود مورد احترام است، تاریخچه ای غنی و کاملا بحث برانگیز از انتشار، اسپین آف ها و اخیرا انتشار مجدد دارد.

در آن، بازیکنان نقش فرمانده شپرد را بر عهده می‌گیرند که برای نجات جهان با ماشین‌های قدرتمندی به نام ریپرز مبارزه می‌کنند.

به شپرد گروهی از همراهان مختلف با پیشینه نظامی، پزشکی و مهندسی ملحق می‌شود که مایلند در نبرد کمک کنند و تصمیمات مهم را در نظر بگیرند.

با توجه به شروع این سری در اوایل دهه ۲۰۰۰، بهترین راه برای بازی سه گانه اصلی، نسخه بازسازی شده Mass Effect Legendary است که اصلاحات بصری، فنی و گیم پلی را اضافه می کند.

Heavenly Bodies

بهترین بازی های فضایی 2022

 Heavenly Bodies یک شبیه ساز فضایی فیزیک است که بر روی تکرار حرکت واقع گرایانه در حالی که در گرانش صفر شناور است تمرکز می کند.

این بازی که با در نظر گرفتن Co-op طراحی شده است، بازیکنان را مجبور می کند که با هم کار کنند تا فضانوردان دوران دهه ۱۹۷۰ را هنگام حرکت در ایستگاه های فضایی و انجام وظایف مختلف کنترل کنند.

این شامل عملکردهای ساده ای مانند باز کردن درها و فشار دادن دکمه ها به اضافه مونتاژ و نگهداری تلسکوپ های فضایی و غیره می شود.

روشی که فیزیک بازی را مدیریت می‌کند گاهی اوقات خسته‌کننده است، اما حالت کمکی وجود دارد که سطح واقع‌گرایی را برای تجربه‌ای معمولی‌تر کاهش می‌دهد.

Outer Wilds

بهترین بازی های فضایی 2022

Outer Wilds با لیست بهترین بازی‌ها غریبه نیست، این گیم شما را به عنوان سربازی برای یک برنامه فضایی انتخاب می‌کند که به دنبال گسترش دانش خود در مورد کهکشان و ناپدید شدن اسرارآمیز اجدادش است.

داستان به موضوعات علمی-تخیلی ماجراجویی مانند سیاهچاله ها، پادماده و مهم ترین سفر در زمان می پردازد و شخصیت شما در یک حلقه زمانی دائمی ۲۲ دقیقه ای به دام افتاده است.

این بیشتر با یک دنیای باز پر متراکم متشکل از سیارات دست ساز و قابل کاوش متعلق به نژادهای مختلف بیگانه با داستان های جالب و مکانیک های پازل منحصر به فرد تکمیل می شود.

ممکن است به اندازه بازی‌های AAA بزرگ نباشد، اما اگر از ژانر علمی تخیلی و حل معما لذت می‌برید، باید Outer Wilds را امتحان کنید.

The Outer Worlds

بهترین بازی های فضایی 2022

برای تجربه بیشتر ماجراجویی‌های بیگانه های سیاره‌خوار، بازی کمدی اکشن آرپی‌جی Obsidian، The Outer Worlds را ببینید.

در آن، شما نقش غریبه را بر عهده می گیرید، شخصیتی که قرار است در مورد سرنوشت مستعمره فضایی هالسیون و شهروندان گرسنه آن تصمیم گیری کند.

سفر شما باعث می‌شود که شما را در منظومه شمسی متشکل از هشت سیاره با تنظیمات منحصر به فرد، موجودات بیگانه و چالش‌هایی که می‌توان به روش‌های مختلف با آن‌ها مقابله کرد، قرار دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *