۰

سیدنی سوینی در کنار داکوتا جانسون در فیلم Madame Web سونی بازی خواهد کرد

فیلم Madame Web

سیدنی سوینی، ستاره فیلم های Euphoria و White Lotus، قرار است در کنار داکوتا جانسون در فیلم Madame Web، اسپین آف جدید مرد عنکبوتی از سونی پیکچرز، بازی کند.

فیلم Madame Web

جزئیات زیادی در مورد این فیلم منتشر نشده است و طرفداران کمیک بوک را با سوالات زیادی روبرو کرده است. مادام وب، که اولین حضور خود را در مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره ۲۱۰ در سال ۱۹۸۰ انجام داد، معمولاً به عنوان یک زن مسن با توانایی های خاص به تصویر کشیده می شود. در کمیک ها، و همچنین مجموعه انیمیشن مرد عنکبوتی دهه ۱۹۹۰، قهرمان مرموز به ندرت تاج و تخت عنکبوتی خود را ترک می کند و به سختی با هیچ یک از قهرمانان یا شرورهای مارول ارتباط برقرار می کند. این امکان وجود دارد که این اقتباس سینمایی، پس‌زمینه‌ای را برای او  ارائه کند و به اعماق گذشته او بپردازد، و جانسون در نقش نسخه‌ای جوان و قدیمی از این شخصیت بازی می‌کند.

به گفته ددلاین، نقش دقیق سوئینی مشخص نیست اما این بازیگر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. او اخیراً برای بازی احساسی‌اش در فصل ۲ درام بسیار محبوب Euphoria از شبکه HBO سر و صدای زیادی به پا کرد و قرار است در اولین کارگردانی تونی توست در کنار هالسی، اریک دین و سایمون رکس بازی کند. سوینی در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم ستاره نقره ای، یک درام جنایی که توسط کارگردان فرانسوی روبن آمار ساخته شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *