۰

آموزش Gran Turismo 7: چگونه به سرعت ۱۰۰k پول در بیاوریم

آموزش Gran Turismo 7

Gran Turismo 7 شما را تشویق می‌کند تا با پول نقد واقعی در درون بازی اعتبار بخرید، حتی بعد از اینکه قبلاً یک بازی ویدیویی گران قیمت را خریداری کرده‌اید. اگر می‌خواهید برای آن رویدادهای فروش ویژه پول ذخیره کنید و ماشین‌های سریعی را که واقعاً می‌خواهید به دست آورید، باید کمی تلاش کنید و در Gran Turismo 7 به دست آوردن پول خیلی آسان نیست.

در جست‌وجوی بی‌پایان خود برای آسان‌تر کردن همه چیز در زندگی ، رویدادی را پیدا کرده‌ایم که با تلاش نه چندان زیاد، به سرعت ۱۰۰۰۰۰ اعتبار کسب می‌کنید. شما باید برای کسب مقام اول در این مسابقه تمرین کنید، اما ممکن است بهترین راه برای کسب امتیازات زیاد برای بازیکنانی باشد که هنوز در حال یاد گیری هستند و دیگر نیازی به خرید اعتبار بیشتر با پول نقد واقعی نیست.

آموزش Gran Turismo 7

آموزش Gran Turismo 7

برای کسب ۹۷۵۰۰ اعتبار در یک مسابقه ۶ دقیقه‌ای، ابتدا باید قفل یک ماشین گروه ۴ را باز کنید. این ماشین‌ها از طریق پیشرفت عادی باز می‌شوند، بنابراین به مسابقه‌ها ادامه دهید و بدون خرج کردن اعتبارات اولیه، امتیاز خود را دریافت خواهید کرد. همچنین باید وسیله نقلیه خود را تا حداکثر ۶۳۰ PP تنظیم کنید.

GT Cup گروه ۴: رینگ با سرعت بالا – این مسابقه رینگ شامل ۵ دور در یک مسیر ساده است. برای به دست آوردن طلا، حداکثر جایزه ۶۵۰۰۰ اعتبار را دریافت خواهید کرد. برای دریافت جایزه کامل ۹۷۵۰۰ اعتبار، باید مسابقه را با ۵۰% پاداش Clean Race کامل کنید.

در اصل، شما باید این مسابقه را تمرین کنید و سعی کنید آن را بدون ضربه زدن به هیچ یک از ماشین های دیگر تکمیل کنید. آهسته حرکت کنید و در طول ۵ دور به مقام اول برسید. نیازی به عجله برای رسیدن به مقام اول و انجام حرکات خطرناک نیست. ابتدا باید روی رانندگی تمیز و در مرحله دوم برنده شدن در مسابقه تمرکز کنید. اگر آهسته پیش بروید، بدون برخورد به شخص دیگری برنده مسابقه خواهید شد و می توانید جایزه بسیار سنگینی را دریافت کنید. برای به دست آوردن بزرگترین وسایل نقلیه در بازی، همچنان باید این مسیر را چندین بار تکمیل کنید، اما این ممکن است بزرگترین پرداخت با کمترین میزان تلاش باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *