۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های پازلی واقعیت مجازی

بازی های پازلی واقعیت مجازی

بازی های پازلی واقعیت مجازی

بازی های پازلی واقعیت مجازی

بدون شک بازی های VR یک تجربه کاملا متفاوت با بازی های دیگر است و درگیر شدن بین پازل های تفکر برانگیز و موقعیت های خطرناک در واقعیت مجازی حس بسیار جالب و هیجان انگیزی است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های پازلی واقعیت مجازی بپردازیم و آنها را بررسی کنیم.

Superhot VR

بازی های پازلی واقعیت مجازی

Superhot ممکن است متعارف ترین بازی پازلی نباشد، اما مکانیک خاص آن، تیراندازی و گیم پلی آن واقعاً یک پازل است. با استفاده از مکانیک اعوجاج زمان بازی و مشاهده دقیق محیط اطراف و مکان های دشمن، می توانید هر مرحله را طوری حل کنید که انگار یک پازل پیچیده طراحی شده است.

این تجربه حل پازل در VR حتی لذت بخش تر می شود، که در آن می توانید اسلحه های دشمنان مرده را با دو دست خود در هوا بگیرید. این باعث می‌شود که هر اقدامی رضایت‌بخش‌تر شود و بهترین و سریع‌ترین راه‌حل را برای هر اتاق پیدا کنید. در حالی که مطمئنا این یک بازی پازل واقعیت مجازی معمولی نیست، Superhot VR یکی از منحصر به فردترین تجربه های پازلی را که تا به حال بازی کرده اید ارائه می دهد.

Obduction

بازی های پازلی واقعیت مجازی

Obduction کاری از سازندگان Myst است و جانشین شایسته ای برای آن عنوان افسانه ای است. این گیم به بازیکنان دنیایی خارق العاده برای کاوش، معماهای درخشان برای حل و معمایی قانع کننده برای حل ارائه می دهد. البته همه اینها با بازی در VR افزایش یافته و بهبود می‌یابد که تجربه فوق‌العاده‌ آن را بسیار چشمگیرتر می‌کند.

Obduction یک بازی واقعا خیره کننده است. مکان‌های متنوع و متمایز آن منظره‌ای الهام‌بخش برای تماشا هستند و کمک می‌کنند تا دنیای جذاب بازی را برای کاوش بسیار فراگیرتر کند. البته، اجرای آن در VR به طرز بسیار عمیقی این تجربه را بهبود می بخشد. اگر فقط می خواهید حس غوطه وری بی نظیری را تجربه کنید، Obduction ارزش بازی در VR را دارد .

The Talos Principle VR

بازی های پازلی واقعیت مجازی

Talos Principle VR پورتی از نسخه PC با همین نام است. خوشبختانه، این ماجراجویی باورنکردنی در مناظر خیره کننده در VR حتی بهتر عمل می کند. تعامل با دنیای اغلب سورئال بازی در حالی که معماهای چالش برانگیز اما پرارزش آن را حل می کنید، هرگز بهتر از این نبوده است.

The Talos Principle VR با حجم عظیمی از محتوا و روایتی درون‌نگر که به موضوعاتی فراگیر مانند انسانیت و فناوری می‌پردازد، عنوانی عالی و جذاب است که بسیار سزاوار وقت شماست.

Red Matter

بازی های پازلی واقعیت مجازی

Red Matter یک تجربه همه جانبه با محیطی علمی تخیلی است. جهان و داستانی که در Red Matter ساخته شده است واقعاً جذاب و پر از پیچش‌ها و چالش های خارق‌العاده است. در این تجربه مرموز واقعیت مجازی، چشم اندازهای سورئال، رویدادهای عجیب و غریب و تاریخ های پیچیده زیادی در انتظار شما هستند.

خوشبختانه، پازل‌های بازی Red Matter به اندازه داستان کلی آن جذاب و هیجان انگیز هستند و آن را به تجربه‌ای تعاملی‌تر و فراگیرتر تبدیل می‌کنند. آنها به قدری چالش برانگیز هستند که نمی توانید خیلی سریع از آنها عبور کنید، اما نه آنقدر سخت که مانع لذت بردن شما از روایت کلی بازی شوند. معماها و روایت جذاب، Red Matter را به یک بازی پازلی واقعیت مجازی تبدیل کرده است که ارزش بررسی را دارد.

Nevrosa: Escape

بازی های پازلی واقعیت مجازی

Nevrosa: Escape یک تجربه پازلی واقعیت مجازی با مضمون ترسناک است و بنابراین برای افرادی که قلب ضعیف دارند نیست. با این حال، این تجربه مهیج و وحشتناک هنوز هم یک تجربه وحشتناک فوق‌العاده لذت‌بخش، هرچند پیچیده، است. این به شما بستگی دارد که به هر طریقی که می توانید از lavatory فرار کنید. با این حال، از آنجایی که این بازی یک تجربه ترسناک است، منصفانه است که بگوییم به احتمال زیاد چیزهای زیاد مطابق میل شما پیش نمی روند.

Nevrosa: Escape در طراحی پازل هوشمندانه و چالش برانگیز و جلوه های بصری خیره کننده اش برتری دارد. این یکی از همه‌جانبه‌ترین تجربه‌های VR ترسناک است و اگر از طرفداران هر دو ژانر هستید، ارزش بازی کردن را دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *